اعتبار روزافزون تور ایران - آذربایجان، دوچرخه‌سوران را به سوی خود جذب کرده است

رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری با ابراز خوشحالی از برگزاری تور ایران – آذربایجان، در پیامی اظهار کرد: اعتبار روزافزون تور ایران – آذربایجان دوچرخه‌سوران با استعداد زیادی را به سوی خود جذب کرده است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی،  دیوید لاپارتینت در پیام خود به سی و پنجمین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان که روز دوشنبه منتشر شد، آورده است: دوچرخه‌سواران محلی نیز نهایت سعی خود را خواهند کرد تا در این رویداد معروف و خاص، درست زمانی که جهان پس از همه‌گیری کرونا به حالت عادی بر می‌گردد، بر روی سکوی قهرمانی بایستند.

وی در این پیام با بیان اینکه دیگر همه چیز برای یک جشنواره واقعی دوچرخه‌سواری آماده است، متذکر شده است: رویدادهای ورزشی با این سطح بالا همیشه نیازمند کار دشوار سازماندهی پشت صحنه در ماه های منتهی به زمان رقابت هستند، از این رو صمیمانه‌ترین سپاس‌های خود را به فدراسیون دوچرخه‌سواری جمهوری اسلامی ایران و تمام حامیان و شرکای مالی اعلام می کنم.

لاپارتینت در این پیام آورده است: همه با کمک هم موفق شده اید تور دوچرخه‌سواری را در جاده‌های ایران به حرکت درآورید از این رو از تمام مسئولان و داوطلبانی تشکر کنم که بدون کار آنها برگزاری این تور ممکن نمی‌شد.

وی در این پیام برای دوچرخه سواران حاضر در این تور آرزوی موفقیت و رقابتی پرهیجان آرزو کرده است.

سی‌ و پنجمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان از هفتم تا یازدهم مهر ماه سال جاری به میزبانی استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل برگزار می‌شود.

جایزه ۲۲ هزار و ۵۰۰ یورویی برای این دوره از رقابت ها تعیین شده و هزینه ارزی تور ۷۳ هزار یورو و مخارج کلی تور ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

مرحله اول تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان ساعت ۱۱ صبح از پارکینگ ائل گلی به سمت ارومیه، مرحله دوم پس از انتقال تیم ها به تبریز از ائل گلی به منطقه آزاد ارس، مرحله سوم  از ارس به سمت کلیبر، مرحله چهارم انتقال از کلیبر به سرعین و در مسیر سرعین – عینالی و مرحله آخر و پنجم  دور میدان فهمیده تبریز برگزار می شود.

در این دوره از تور یک کار فرهنگی خوب صورت گرفته و مراحل تور به نام شهدا نامگذاری شده و مرحله اول به نام شهید مهدی باکری، مرحله دوم شهید عباس عبداللهی، مرحله سوم شهید ذاکر حیدری، مرحله چهارم با نام شهیدان نادر و کاظم دیرین و مرحله پنجم با نام شهید سردار سلیمانی برگزار خواهد شد.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.