مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خبر داد:

نذر اربعینی آتش نشانان تبریز با  اهدای خون

توسطتحریریه

شهریور 28 1401

نذر اربعینی آتش نشانان تبریز با  اهدای خون

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از نذر اربعینی آتش نشانان تبریز با  اهدای خون به بیماران نیازمند به تزریق خون خبرداد

‌به گزارش آیرال خبر، تیمی متشکل از مدیر عامل، مدیران ستادی و پرسنل آتش نشانی با حضور در پایگاه مرکزی سازمان انتقال خون در تبریز خون خود را برای درمان بیماران اهدا کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اعلام اینکه آتش نشانان همیشه برای خدمت به مردم پیشگام بوده اند، افزود: روحیه ایثارگری و از جان گذشتگی  یکی از شاخصه‌های مهم نیروهای خدوم آتش نشانی است.حضور در عملیات ها، انجام ماموریت های طاقت‌فرسا در امدادونجات و تلاش شبانه‌روزی نشان از توسل و تمسک دلیر مردان آتش نشانی به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

آتش‌پاد علیرضا زبردست اظهار کرد: به مناسبت اربعین حسینی حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) تیمی از پرسنل  آتش‌نشانی تبریز در حرکتی خداپسندانه و داوطلبانه با حضور در یکی از پایگاه‌های انتقال خون تبریز  نسبت به اهدای خون اقدام کردند.

وی ادامه داد: همراهی تمام پرسنل در عزاداری های ماه محرم بویژه در اعزام کاروان زائران اربعین حسینی، نشان از عشق ورزی کارکنان به فرهنگ عاشورایی است.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.