والدین شهدا در دوره سالمندی نیازمند خدمات ویژه هستند
آیرال خبر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: جامعۀ ایثار و شهادت در مسیر سالمندی است و به دریافت خدمات ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران نیاز دارند.

جابر ابوالفتح زاده، روز شنبه، ۲۳ مهرماه، در کنفرانس علمی منطقه‌ای «تشخیص و درمان بیماری های شایع سالمندی در جامعۀ ایثارگری»، با بیان اینکه جامعۀ ایثار و شهادت در مسیر سالمندی است و به دریافت خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران نیاز دارند، گفت: والدین معظم شهیدان والامقام و ایثارگرانِ بزرگوار، پا به سن گذاشته‌اند و در این شرایط، ما در بنیاد شهید خود را موظف می دانیم برای تامین نیازمندی دورۀ سالمندی این عزیزان، برنامۀ دقیقی دشته باشیم.

وی با بیان اینکه برگزاری کنفرانس علمی تشخیص و درمان بیماری های شایع سالمندی جامعۀ ایثارگری در همین راستا قابل ارزیابی است، افزود: برنامه ریزی برای ارائۀ خدمات خاص دوره سالمندی جامعۀ ایثارگری با این هدف انجام می شود که والدین شهدا و ایثارگران عزیز، دوره سالمندی خود را با اقل ترین درد و رنج سپری کنند.

ابوالفتح زاده افزود: امیدوارم ما به عنوان متولی ایثارگران معظم با همکاری و تعامل بخش های دیگر درمانی، برای رسیدگی به امورات درمانی سالمندان جامعۀ ایثارگری گام‌های موثری برداریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با قدردانی از تلاش های خالصانۀ پزشکان طرح پایش سلامت این بنیاد، خطاب به آنان گفت: دست خود را به سوی شما دراز می کنیم تا با مشارکت و راهنمایی های ارزنده تان، ما را در ارائۀ خدمات مطلوب به سالمندانِ جامعۀ ایثار و شهادت یاری دهید.

انتهای پیام

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.