بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن درباره کیفیت اینترنت، ارجاع گزارشی درباره انتقال آب بین حوضه‌ای به قوه قضائیه و موافقت با کلیات لایحه ساماندهی کولبری از مهمترین خبرهای جلسه علنی (سه‌شنبه) سی‌ و یکم مرداد ماه ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی بود که می‌توانید مشروح آن را در لینک‌های زیر بخوانید.

به گزارش آیرال جلسه علنی (سه‌شنبه) مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد و رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد بررسی کیفیت اینترنت و چالش‌های ایجاد شده برای شهروندان و کسب و کارهای اینترنتی،‌ بررسی گزارش نهایی کمیسیون کشاورزی از عملکرد وزارت نیرو در مورد انتقال آب بین حوضه‌ای در دستورکار نمایندگان قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود با اشاره به اینکه در هفته گذشته عده‌ای سعی کردند نشان دهند که میان مجلس شورای اسلامی و دولت اختلاف و تقابل وجود دارد، خاطرنشان کرد: همانطور که بارها گفته‌ام مجلس و دولت در کنار یکدیگر تلاش می‌کنند تا بتوانند فضای خدمت را در کشور حاکم کرده و با وجود اختلاف سلیقه یا تفاوت نظر در تعامل با یکدیگر تا به امروز موفق بودند. افراد و رسانه‌هایی که به اختلاف افکنی بین دولت و مجلس دل خوش کرده‌اند بدانند که به اهداف خود نمی‌رسند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.