چرا صدا و سیما با «شیوه» هم به جایی نمی‌رسد/ تغییر ذائقه دهه هشتادی‌ها را به رسمیت بشناسید!

هر قدر هم از خواص غذایی با کدوی آب پز بگویید باز هم دهه هشتادی‌ها مرغ سوخاری و پیتزا را ترجیح می‌دهند. این تغییر ذائقه را نمی‌توان به تمامی به توطئه “جریان مسلط داده” نسبت داد.

   آیرال خبر_ برنامۀ جدید تلویزیونی “شیوه”در شبکۀ چهار سیما می‌کوشد طرحی نو دراندازد و آبی بر روی آتش بریزد. آتشی که هم از خشم مردم در قبال تبعیض و تحقیر و سانسور و تک صدایی در همین رسانۀ رسمی ناشی می‌شود و هم البته دشمنان انقلاب و نظام بر آن می‌دمند.

در این یادداشت اما می‌خواهم بگویم با این  “شیوه” هم به جایی نمی‌رسند. 4 برنامه‌ قبلی را ندیده‌ام اما دیشب می‌خواستم ببینم دو خانم فریبا علاسوند و فاطمه قاسم‌پور که هر دو دانش‌آموختۀ فلسفه و هر دو متعلق به اردوگاه نواصول‌گرایی‌اند چه می‌گویند.

همین بای بسم‌الله می‌توان پرسید وقتی بیش از نیمی از زنان و دختران جامعه مثل این دو خانم پوشش کامل سیاه ندارند و به تصریح آقای عبدالله گنجی اصول‌گرا در مناظره با آقای کرباسچی 20 میلیون دختر و زن ایرانی پوشش حداکثری مورد نظر اصول گرایان را رعایت نمی‌کنند چگونه انتظار دارند آن جمعیت انبوه و غالب تحت تأثیر حرف‌های این دو خانم قرار گیرند؟

مهرداد خدیر

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.