آیرال خبر ،استاندار آذربایجان شرقی گفت: استان آذربایجان شرقی در سال گذشته به عنوان استان برتر از نظر امنیتی معرفی شد.

به گزارش آیرال خبر، دکتر اسماعیل جبارزاده در آیین تودیع و معارفه رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی، با اشاره به سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، اظهار داشت: در سایه همکاری دستگاه‌ قضایی، دستگاه‌های اجرایی و مردم، استان آذربایجان شرقی در سال گذشته به عنوان استان برتر از نظر امنیتی معرفی شد.

وی همچنین با بیان این که استان از نظر کاهش جرایم و مبارزه با قاچاق نیز استان برتر شناخته شده است، افزود: بخش عمده‌ای از این موفقیت‌ها مدیون تلاش دستگاه قضایی است.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند حجت‌الاسلام شریفی در هشت سال ریاست دادگستری استان قدردانی کرد و گفت: در دو سال اخیر با برخی مشکلات باقیمانده از گذشته از جمله مشکلات چند موسسه مالی و تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان مواجه بودیم که شرایط غیرطبیعی را در استان رقم زده بود، اما خوشبختانه با همت و پیگیری جدی مسوولان دستگاه قضایی استان این مشکلات حل و فصل شده است.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای رییس کل جدید دادگستری آذربایجان شرقی، از آمادگی کامل همه دستگاه‌های اجرایی استان برای همکاری با دستگاه قضایی خبر داد.

در این آیین که با حضور معاون اول قوه قضاییه برگزار شد، حجت‌الاسلام حکمتعلی مظفری به عنوان رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام مالک‌اژدر شریفی قدردانی شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.