آیرال خبر،سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز مهم‌ترین دلیل ناکامی تیمش در کسب نتایج خوب را “خط حمله” تیمش دانست.

 

به گزارش آیرال خبر، فراز کمالوند در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر ذوب آهن در یک هشتم نهایی جام حذفی که به شکست یک بر صفر تیمش انجامید گفت: بزرگ‌ترین مشکل ما در خط حمله است. جایی که نمی‌توانیم از موقعیت‌های گل به خوبی استفاده کنیم. تیم ما در حفظ توپ بسیار خوب عمل کرد و در حالی که ذوب آهن در همه بازی‌هایش مالکیت توپ را در اختیار داشت، در این بازی مالکیت توپ با ما بود. اما به فوتبال زیبا و هماهنگ و منسجم امتیاز نمی‌دهند بلکه به تیمی امتیاز می‌دهند که گل بزند.

 

وی افزود: مشکل اساسی ما گل نزدن است. برابر استقلال هم همین مشکل را داشتیم. بیشترین کاری که یک مربی می‌تواند انجام دهد این است که تیمش را طوری آماده کند که حفظ توپ کند و موقعیت گل داشته باشد. مسئله این است که بسیاری از بازیکنان ما متوسط هستند ولی ما از آن‌ها کار بزرگ می‌خواهیم.

 

سرمربی گسترش فولاد همچنین گفت: ما قطعا مشکل خط حمله‌مان را برطرف می‌کنیم. تعداد پاس‌های ما و ذوب آهنی‌ها را بشمارید. می‌بینید که ما بسیار بیشتر پاسکاری کرده‌ایم. اما در ذوب آهن کسی مثل رجب‌زاده بازی می‌کند که بازیکن بزرگی است و قدر موقعیت را می‌داند ولی بازیکنان ما فرصت‌ها را از دست می‌دهند. برابر صبا هم 8-9 موقعیت صددرصد گل داشتیم. ما مشکل خط حمله را هم با تمرین و هم با اضافه کردن بازیکن جدید برطرف می‌کنیم.

 

وی افزود: باید بنا بر واقعیت‌ها صحبت کنیم. اگر شما تیمی قدرتمند می‌خواهید، باید بگویید دنبال چه هستید. گسترش فولاد بهتر از سپاهان و استقلال و پرسپولیس که نمی شود. نمی‌شود از تیمی مثل راه آهن که در لحظات آخر در لیگ برتر ماند، انتظار داشت که در فصل جدید پنجم شود. این گونه تیم‌ها اگر خیلی خوب کار کنند، در پایان فصل هشتم یا نهم می‌شوند. اگر قرار باشد ما پنجم شویم، استقلال و پرسپولیس و سپاهان و نفت و تراکتورسازی قرار است چندم شوند؟

کمالوند در ادامه و در واکنش به این سوال که چرا گسترش فولاد مهاجم طراز اول به خدمت نمی‌گیرد گفت: اینجا گسترش فولاد است نه سپاهان یا تراکتورسازی. ما بودجه محدودی داریم که حدود 8 میلیارد تومان است. بازیکنی مثل کرار یک و نیم میلیارد پول می‌خواهد در حالی که سقف پولی که ما به بازیکنان داده‌ایم 650 میلیون است.

 

ورزشی: 1394/06/30

کدخبر:11096

خبرنگار: 122

انتهاي پیام

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.