آیرال خبر ،نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه کشورهای اسلامی باید به اندازه پر جو غیرت داشته باشند، افزود: کشورهای اسلامی نباید اجازه دهند که اداره حرمین شریفین به دست آل سعود استمرار داشته باشد.

 

به گزارش آیرال خبر ، آیت الله محسن مجتهد شبستری در مراسم تشییع پیکر محمد رضا جلالی از جانباختگان حادثه منا گفت: تشییع امروز یک تشییع جنازه معمولی نیست بلکه همه ما در تشییع جنازه یک میهمان خدا شرکت کرده ایم که در حال احرام به ملاقات پروردگار خود رسیده است.

 

وی با انتقاد شدید از عملکرد آل سعود در عدم توانایی برای اداره مراسم حج عنوان کرد: طبل رسوایی آل سعود با این جنایت عظیم زده شد و انتظار داریم دولت های بی غیرت اسلامی به اندازه پر جو  از خود غیرت نشان دهند.

 

وی در همین راستا افزود: کشورهای اسلامی نباید اجازه دهند که اداره حرمین شریفین به دست آل سعود ملعون و قاتل، استمرار داشته باشد.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه عربستان، دارنده بزرگترین چاه های نفت در جهان است، افزود: آمریکا در قبال دریافت نفت از این کشور، کمک تسلیحاتی به عربستان می کند.

 

به گفته آیت الله مجتهد شبستری، تحمل چنین رژیمی که قاتل مسلمانان است به دور از غیرت مسلمانان و دین اسلام است.

 

وی خطاب به مردم مومن و شهید پرور تبریز گفت: در کنار شعار ” یا حسین ” ، نباید شعار ” مرگ بر آل سعود” را فراموش کنیم .

 

بر اساس این گزارش؛ مرحوم جلالی، در حادثه اخیر منا و با زبانی تشنه جان خود را از دست داد.

 

مراسم تشییع پیکر این بزرگوار، با حضور پررنگ مردم، نیروهای نظامی و انتظامی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی و … برگزار شد .

 

پس از برنامه تشییع و رعایت تشریفات نظامی، پیکر مطهر مرحوم جلالی برای تدفین به گلزار شهدای وادی رحمت تبریز منتقل شد.

 

سیاسی 1394/07/13

کدخبر 110137

خبرنگار: 1112

انتهاي پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.