آیرال خبر ،مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از ارائه خدمات ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه در روز تاسوعای حسینی به گلزار شهدای وادی رحمت تبریز خبر داد.

به گزارآیرال خبر ، “شمس اله فیروزیان” در جمع خبرنگاران گفت: به منظور رفاه حال و آرامش خاطر همشهریان و مسافران و بهره‌مندی از ناوگان حمل‌ونقل عمومی و همچنین تسهیل در رفت و آمد شهروندان به گلزار شهدای وادی رحمت در روز جمعه مصادف با تاسوعای حسینی، شرکت واحد اتوبوسرانی به ارائه خدمات و سرویس دهی به گلزار شهدا در قالب ناوگان بخش خصوصی اقدام خواهد کرد.

وی افزود: همچنین با برنامه‌ریزی انجام یافته در تاسوعای حسینی ناوگان اتوبوسرانی با ظرفیت کامل با توجه به برگزاری نماز جمعه نیز خدمات خود را در تمامی خطوط اتوبوسرانی ارایه خواهد کرد.

فیروزیان تصریح کرد: روز پنج شنبه و در آستانه روز تاسوعای حسینی نیز سرویس دهی به گلزار شهدای وادی رحمت با افزایش ناوگان این مسیر انجام خواهد گرفت.

وی در ادامه گفت: همزمان با آغاز شروع بکار ناوگان اتوبوسرانی در روز پنج شنبه و تاسوعای حسینی خدمات دهی سرویسهای گلزار شهدای وادی رحمت نیز از پایانه محققی شروع خواهد شد و تا پایان ساعت کاری ناوگان اتوبوسرانی سرویس دهی این اتوبوس‌ها ادامه خواهد داشت.

گفتنی است شرکت واحد اتوبوسرانی بر اساس تقویم کاری، همه ساله در روز عاشورای حسینی تعطیل می باشد.

اجتماعی 94/7/29

کدخبر110187

خبرنگار: 1185
انتهاي پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.