آیرال خبر ،دجال در تفکر مسیحی زمانی ظهور می‌کند که هفت سال دنیا را آشوب فرا بگیرد از این رو برنامه ریزی کرده اند تا با مهیا کردن شرایطی که خود ساخته و پیشگویی کرده اند عیسی ظهور کند!.

به گزارش آیرال خبر ، علی اکبر رائفی پور در دانشگاه هنر اسلامی تبریز با اشاره به تفاوت صهیونیزم مسیحیت و یهودیان گفت: صهیونیزم مسیحیت براین باور است که منجی همان مسیح است که قبلا آمده بود اما یهودیان می گویند منجی متولد خواهد شد دقیقا همانند تفاوتی که بین عقاید شیعه و اهل سنت در اسلام وجود دارد چراکه اهل سنت معتقد است مهدی(عج) متولد خواهد شد اما شیعیان می گویند مهدی(عج) همان امام دوازدهم است که زنده است اما از دیده ها غایب است.

این  پژوهشگر اظهار کرد: ما باید مسیحیت را به سمت خود می کشیدیم اما ما غفلت کردیم و یهودیان این کار را کردند و خودشان را با آن ها هم هدف معرفی کردند.

وی با بیان اینکه مسیحیان صهیونیست شرط بازگشت مسیح را تکرار وقایع دوران عیسی مسیح می دانند، افزود: در آن دوران عیسی در معبد سلیمان وارد شد اما یهودیان وی را نپذیرفتند و اکنون بر این باورند که باید تمامی شرایط را مهیا کنیم و حوادث آن دوران را تکرار کنیم تا مسیح دوباره بیاید!!.

 

وی افزود: آن ها معتقدند که قبل از آمدن عیسی دجال باید ظهور کند فلذا باید شرایط را به گونه ای مهیا کنند که این اتفاقات دوباره تکرار شود و این در حالی است که حتی دو عدد آیه نیز در انجیل از ضرورت تشکیل اسرائیل و رفتن یهودیان به فلسطین نیامده است، آن ها بر این باورند که ناوهای آمریکایی باید تنگه هرمز را فتح کنند تا عیسی ظهور کند.

رائفی پور تاکید کرد: امام خمینی(ره) و مردم ایران با به راه انداختن انقلاب اسلامی برنامه های آنان را نابود کردند و در این 35 سالی که از انقلاب اسلامی می گذرد ایران با حمایت هایی که از حماس داشته است مانع پیشرفت برنامه های آنان شده است. آنان دجال جدید را همان امام دوازدهم مسلمانان به دنیا معرفی کرده اند.

وی ادامه داد: آنان داعش را می پرورانند و به راه می اندازند تا شرایط آخر الزمان را در جهان حاکم کنند و در واقع خودشان دارند پیشگویی های پیشینیان خود را می سازند.

وی با بیان اینکه طبق پیشگویی های آنان عراق باید گرفته می شد، گفت: دجال در تفکر مسیحی زمانی ظهور می کند که هفت سال دنیا را آشوب فرا بگیرد از این رو برنامه ریزی کرده اند تا با مهیا کردن شرایطی که خود ساخته و پیشگویی کرده اند عیسی ظهور کند!.

 

این محقق با اشاره به اینکه آخر الزمان مسلمانان را به دروغ به جهان معرفی می کنند، یادآور شد: اگر نجنبید داعش کل دنیا را تسخیر خواهد کرد اما متاسفانه آن طور که باید و شاید از دین و اعتقاداتمان دفاع نکرده ایم.

 

رائفی پور با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل حق ندارد دم از حقوق بشر بزند، تاکید کرد: آن ها با به راه انداختن داعش جان مسلمانان و هزاران انسان دیگر را می گیرند و سپس در مجامع بین المللی از حقوق بشر دم می زنند و باید بگویم که با اندکی تامل در گفته ها و دستورهای اوباما می توانید به این نکته پی ببرید که اوباما نیز آنان را در این راه همراهی می کند.

 

 

سیاسی 94/7/20

کدخبر110155

خبرنگار: 51

انتهاي پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.