آیرال خبر،فرمانده سپاه عاشورا گفت: دشمن در عصر حاضر به دنبال ریل گذاری در ایران برای نفوذ به کشور اسلامی است و درصدد ترویج ضد ارزش های اسلامی و ناهنجاری ها در ایران است.
به گزارش آیرال خبر،سردار غلام عسگر کریمیان در همایش شکوه هجرت با بیان اینکه بادی در حال حاضر شکرگزار باشیم که در عرصه نظام جمهوری اسلامی ایران زندگی می کنیم و توفیق خدمت رسانی داریم، اظهار کرد: بسیج به عنوان لشکر مخلص خدا، باید در مقابل جبهه استکبار جهانی با روحیه جهادی مبارزه کند.
وی با بیان اینکه روحیه و تفکر بسیجی قابل قیاس با هیچ قدرت مقاومتی نیست، اعلام کرد: بسیجیان باید روحیه بسیجی و خدمت گذاری به مردم را تقویت کنند.
وی گفت: در وضعیت کنونی بزرگترین توطئه دشمن همانند گذشته، ادامه عملیات نفوذ در جوامع اسلامی است.
فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه بعد از جنگ تحمیلی و آغاز جنگ نرم، بستر برای نوفذ دشمن بیشتر از گذشته فراهم شده، تصریح کرد: دشمن به دنبال ریل گذاری در ایران برای نفوذ در این کشور اسلامی است و درصدد تبدیل ارزش های اسلامی و هنجاری ها به ضد ارزش ها و ناهنجاری هاست و ایجاد نفرت جوانان از وطن و انقلاب اسلامی، خواسته اصلی دشمن است.
وی با تاکید بر اینکه آمریکا قصد دارد آمریکایی های غیر آمریکایی را در کل جهان با تفکر و فرهنگ غربی تربیت کند و این اصلی ترین استراتژی این کشور در عصر حاضر است، اظهار کرد: بسیجیان باید به عنوان مجاهدان راه سازندگی مملکت، با بصیرت افزایی و حضور در صحنه وبالا بردن رضایت مندی عمومی برای رهبر تولید قدرت کنند، تولید قدرت یعنی تولید اقتدار، یعنی اینکه دشمن به راحتی در کشور نفوذ نکند.
وی اعلام کرد: در مقابل دشمن باید سد بزرگ مقاومت مردمی ایجاد شود تا دشمن از راه جنگ نرم در کشور نفوذ نکند.
سردار کریمیان با بیان اینکه منظور از شعار ” مرگ بر آمریکا” مرگ بر سیاست های استکباری این کشور است، متذکر شد: اکنون در سایه نظام جمهوری اسلامی اران، امریکا در لاک پدافند و دفاعی خود فرو رفته است.

اجتماعی 94/8/3

کدخبر110302

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.