آیرال خبر،سرمربی استقلال می گوید بعد دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی، برای امیر قلعه نویی آرزوی موفقیت دارد.

به گزارش آیرال خبر، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تمیش با تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: بازی سختی مقابل این تیم داریم. تراکتور از تیم های با احترام مملکت است و هواداران خون گرمی دارد. کادرفنی این تیم به تازگی عوض شده و به امیر قلعه‌نویی تبریک می گویم و بعد از این بازی برای او آرزوی موفقیت دارم. مطمئنم قلعه‌نویی با توانایی‌های خود این تیم را موفق می‌کند.

سرمربی آبی‌پوشان پایتخت اضافه کرد: درست است که تراکتور جایگاه خوبی در جدول ندارد اما این تیم از بازیکنان خوبی بهره می برد و شناخت خوبی از آن ها داریم. در هفته چهاردهم تقریبا تیم ها از یکدیگر شناخت پیدا کرده‌اند و با تفکرات هم آشنا هستند و ما هم نقاط ضعف و قوت تراکتور را می‌دانیم. امیدوارم فردا با کنترل نقاط قوت و استفاده از نقاط ضعف تراکتور موفق به کسب سه امتیاز شویم.

او افزود: ما به دنبال انجام بازی خوب و بدون حاشیه هستیم چرا که هر دو تیم توانایی انجام بازی زیبا را دارند. امیدوارم هواداران حاضر در ورزشگاه و تماشاگران داخل خانه از دیدن بازی لذت ببرند.

مظلومی در خصوص غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: خوشبختانه محرومی نداریم و میثم مجیدی و محمدرضا خرسندنیا مصدومان ما هستند که همراه خودمان به تبریز نیاوردیم ولی جایگزین هایی داریم که می‌توانند خلا آن ها را بپوشانند.

سرمربی استقلال درباره حضور قلعه نویی در تراکتورسازی گفت: یک مربی با دو روز کار کردن نمی تواند ایده های فنی خودش را در تیم پیاده کند و تنها می‌تواند از لحاظ انگیزشی موثر باشد. تراکتور و بازیکنانش همان نفرات قبلی هستند و شاید از لحاظ ارنج و تاکتیک در داخل میدان تغییراتی در این تیم صورت بگیرد.

مظلومی بیان کرد: خیلی خوشحالم که بار دیگر به تبریز آمدم. خاطرات خیلی خوبی در این شهر دارم و سال های خوبی را با تیم تراکتور سپری کرده‌ام. امیدوارم بار دیگر روز‌های خوب به تراکتور برگردد.

مظلومی درباره آب و هوای سرد تبریز گفت: هوای تهران هم در چند روز اخیر مثل تبریز بوده و امیدوارم آب و هوا به گونه ای باشد که تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند.

سرمربی استقلال به شناخت قلعه نویی از تیمش اشاره کرد و گفت: قلعه نویی صددرصد شناخت خوبی از تیم ما دارد و چون در تیم ما کار کرده همه بازیکنان ما را به خوبی می شناسد.

وی تاکید کرد: من هیچ مشکلی با کسی ندارم و کسانی که حتی یک روز برای استقلال زحمت کشیده‌اند مورد احترام من هستند.

مظلومی در پایان درباره علل کاهش تماشاگران در ورزشگاه ها گفت: انتظار مردم با دیدن فوتبال های خارجی بالا رفته و حاشیه های زیاد ما در فوتبال مردم را دل زده کرده است. تعطیلی های پیاپی لیگ هم در این موضوع دخیل است چرا که تا تنور مسابقات داغ می‌شود لیگ مان تعطیل می شود. در هیچ کجای دنیا لیگ را تا این حد به خاطر تیم ملی تعطیل نمی کنند.

وی افزود: متاسفانه بدترین زمان ها را برای انجام بازی های لیگ اتخاب می کنند و برنامه ریزی ما طوری است که با تیم ملی تنظیم می‌شود و این موضوع به فوتبال باشگاهی لطمه می‌زند.

ورزشی 94/9/21

کدخبر110358

خبرنگار125

انتهای پیام /

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.