آیرال خبر،پرویز مظلومی پس از برد 2 بر یک تیم استقلال برابر تراکتورسازی تبریز گفت: این برد و تلاش بازیکنان تیم را تقدیم به منصور پورحیدری مدیرفنی تیم استقلال می کنیم و بازیکنان برای روحیه دادن به منصور خان و کمک به بهبودی هر چه سریعتر وی تلاش کردند.
به گزارش آیرال خبر،وی افزود: بازی خوبی از سوی هر دو تیم انجام شد ولی ما بدنبال بستن تیم تراکتور بودیم ،موقعیت آنچنانی به این تیم ندادیم و همزمان از ضعف های آنها بهره بردیم.
سرمربی استقلال تهران تاکید کرد: اگر در نیمه دوم بازیکنان ما بیشتر دقت می کردند می توانستیم در موقعیت هایی که ایجاد کردیم، گل های بیشتری به تراکتور بزنیم.
مظلومی ضمن تشکر از هواداران این تیم که برای تماشای این دیدار به ورزشگاه یادگار امام تبریز رفته بودند، گفت: تلاش خواهیم کرد تا در سوم خرداد سال آینده جام حذفی را تقدیم به هواداران استقلال کنیم.
وی درباره سرمای هوای ورزشگاه یادگار امام تبریز، گفت: ما برای برد آمده بودیم و با بچه ها صحبت کرده و تدابیری اندیشیده بودیم که در طول 90 دقیقه برنده باشیم.
سرمربی آبی پوشان با یادآوری اینکه نمی توان در دیدارهای جام حذفی برای تساوی جنگید، گفت: ما نمی خواستیم که این دیدار به وقت های تلف شده و ضربات پنالتی کشیده شود.
مظلومی به دیدار هفته گذشته این تیم برابر صبای قم اشاره کرد و افزود: در دیدار با صبا 70 دقیقه 10 نفره بازی کردیم و در این دیدار نیز برخی از بازیکنان ما دو کارته شدند و خسرو حیدری نیز مصدوم شد.
وی با بیان اینکه آبی پوشان با پیروزی در تبریز برابر تراکتورسازی کار بزرگی انجام دادند، درباره نقاط قوت این تیم در دیدار امروز گفت: تیم ما در کار دفاعی خوب کار می کند و از زمانی که توپ را از دست می دهیم، کار دفاعی ما شروع می شود؛ بازیکنان ما امروز به خوبی توانستند بعد از هربار از دست دادن توپ، دوباره صاحب توپ شده و مانع از کسب موقعیت های خوب توسط بازیکنان حریف شوند.
مظلومی تاکید کرد که در دیدار امروز وسط زمین در اختیار بازیکنان استقلال بود و آنها توانستند میانه میدان را کنترل کنند.
وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه برای رسیدن به فینال از بازی فرشید اسماعیلی استفاده خواهد کرد یا نه؟، اظهار داشت: ما از جوانان خود به تناوب استفاده می کنیم و فرشید اسماعیلی امروز به وظایفی که داشت، عمل کرد.
وی افزود: در بازی قبل با صبای قم نیز اگر این بازیکن تعویض شد، دلایل تکنیکی داشت و ناشی از ضعف اسماعیلی نبود.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با نتیجه دو بر یک به سود آبی پوشان تهران به پایان رسید و به این ترتیب استقلال حریف ذوب آهن اصفهان در دیدار فینال شد.

ورزشی 94/10/1

کدخبر110400

خبرنگار125

انتهای پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.