آیرال خبر،شهرتی فر درجلسه ساماندهی تبلیغات کاندیداها در ایام انتخابات، گفت: امروز شنبه نتیجه بررسی صلاحیت کاندیداها توسط هئیت نظارت استان به فرمانداری ها اعلام خواهد شد و برنامه اصلی فرمانداری و مسئولان شهری برنامه ریزی و ساماندهی تبلیغات نامزدهای محترم در سطح شهرها وبخش های تابعه در زمان مقرر که ۸ روز مانده به انتخابات می باشد.

به گزارش آیرال خبر،فرماندار تبریز گفت: امکانات شهرداریها باید ضابطه مند باشد و جلوی اقدامات غیر قانونی تبلیغات کاندیداها نیز گرفته شود و در خصوص نحوه تبلیغات انتخاباتی باید آمادگی باشد و مفاد ، موارد قانونی و آئین نامه های تبلیغات کاندیداها در رسانه های تصویری و مکتوب منتشر و به اطلاع مردم برسد.

شهرتی فر با اشاره به اینکه شرایط مساوی و قانونی برای تبلیغات همه کاندیداها در سطح حوزه های انتخابیه باید فراهم شود، افزود: باید امکانات تبلیغاتی شهرداریها بi گونه ای مهیا وتنظیم شود تا تمام کاندیداهای محترم به یک میزان بتوانند ازآنها استفاده کنند.

فرماندار تبریز در ادامه افزود: فعلاً نصب هرگونه بلاکاردهای تبلیغاتی توسط گروهها،احزاب واقشار به شرطی مجاز است که فقط درجهت تشویق وترغیب مردم به شرکت در انتخابات باشد و نباید ذکری از اسامی کاندیدا وکاندیداهای خاصی داشته باشد.

وی با بیان اینکه بعد از اعلام صلاحیت کاندیداها سریعاً جلسه توجیهی وآموزشی با آنها در فرمانداری تشکیل خواهد شد، گفت: کپی آئین نامه ها و قانون تبیلغات توسط نامزدهای انتخابات از طریق سایت رسمی فرمانداری منتشر و همچنین برای هریک از کاندیداهای محترم نیز ابلاغ خواهد شد.

در این جلسه مقرر شد بعداز اعلام تعداد کاندیداهای سازمان زیبا سازی شهرداری تبریز تعداد تابلوهای مورد نیاز خودرا برای نصب تبلیغات انتخاباتی به فرمانداری تبریز اعلام کند، تابلوها با رنگهای متفاوت برای کاندیداهای مجلس خبرگان ومجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شود، اکیپهای نظارتی و امحا توسط شهردای های مناطق ۱۲ گانه تبریز با مسئولیت نیروی انتظامی تشکیل خواهد شد و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ضمن توجیه و ابلاغ موارد قانونی مربوط به چاپخانه های از چاپ تبلیغات انتخاباتی در نشریات و مطبوعات متعلق به سازمانهای دولتی و ورازتخانه ها جلوگیری خواهد نمود.

سیاسی 94/10/26

کدخبر1104556

خبرنگار125

انتهای پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.