آیرال خبر،جعفر محمودی‌کیا پیش از ظهر امروز در شصتمین سالروز شهادت شهید نواب صفوی و همرزمان وی که در تبریز برگزار شد، اظهار داشت: اولین بزرگداشت شهید نواب صفوی در تبریز برگزار می‌شود و در سال‌های گذشته این همایش برگزار نشده بود..

به گزارش آیرال خبر،دبیر جمعیت فدائیان اسلام آذربایجان‌شرقی ادامه داد: مراسم کشوری بزرگداشت فدائیان اسلام به صورت سراسری در کشور برگزار شده و در تبریز نیز این مراسم برگزار می‌شود و تداوم برپایی این مراسم در سال‌های آتی نیز صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اهداف تشکیل فدائیان اسلام در آذربایجان‌شرقی یادآور شد: امسال حزب فدائیان اسلام شاخه آذربایجان‌شرقی آغاز به فعالیت می‌کند و اهداف این حزب خدمت به مردم در تمام عرصه‌ها اعم از سیاست، اقتصاد و علم خواهد بود.

دبیر جمعیت فدائیان اسلام آذربایجان‌شرقی فعالان این حزب در استان از جمله پیشگامان مبارزات انقلاب اسلامی و نیز اساتید و فرهیختگان دانشگاهی هستند و این حزب در استان با حمایت مسئولان استانی شکل یافته است.

وی بر حضور موثر و پرشور در انتخابات تاکید کرد و افزود: مسئله انتخابات امسال بسیار با اهمیت بوده و تلاش می‌شود تا حضور پرشور مردم فراهم شود ولی دشمنان نظام برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای انتخابات دارند.

محمودی‌کیا یادآور شد: دشمن‌شناسی توسط مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان مانعی برای توطئه‌های دشمنان بوده و در این مسیر از بروز آسیب جلوگیری شده است.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش دارند تا نهادهای تاثیرگذاری مانند شورای نگهبان را تضعیف کنند که در این زمینه هوشیاری مردم و مسئولان ضروری است.

سیاسی 94/11/1

کدخبر110471

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.