آیرال خبر،الیاس گل‌محمدزاده صبح امروز در نشست خبری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه دهه فجر یادآور حماسه و رشادت‌های ملت ایران به رهبری امام راحل است، اظهار داشت: این انقلاب با انقلاب‌های گذشته که قشری و با اهداف لیبرالی بودند متفاوت بوده و به همین خاطر انحراف در انقلاب‌های دیگر را شاهد هستیم.

به گزارش آیرال خبر،معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا افزود: انقلاب اسلامی ایران مکتبی و مردمی بود و مردم از همان آغاز در کنار انقلاب بوده و موجب پیروزی و تثبیت آن شدند.

دبیر ستاد برنامه‌های دهه فجر نیروهای مسلح آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: مردم انقلابی ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس حضوری گسترده داشتند و حضور نیروهای مردمی و بسیج در کنار نیروهای مسلح موجب پایان با اقتدار جنگ شد.

وی عنوان کرد: پس از دفاع مقدس نیز مردم در صحنه‌های انقلاب و سازندگی کشور حضور داشتند و در مقاطع مختلف اهداف و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

گل‌محمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود بر بازخوانی خاطرات و وقایع انقلاب اسلامی در دهه فجر تاکید کرد و افزود: بازخوانی خاطرات و وقایع انقلاب برای نسل سوم انقلاب ضروری است و متاسفانه برخی جوانان با تاریخ انقلاب ناآشنا هستند که این امر آشنایی بیشتر جوانان با شاخص‌ها و آرمان‌های انقلاب و سیره امام راحل را طلب می‌کند.

وی عنوان کرد: رسانه‌ها شعارهای اول انقلاب را بازخوانی کنند چراکه این شعارها نقشه راه آینده نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

گل‌محمدزاده تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در جهان را ناشی از دیدگاه‌های امام راحل دانست و گفت: امام به دنبال حکومت جهانی اسلام بود و به همین خاطر مستضعفان جهان و منطقه از انقلاب اسلامی ایران الگو می‌گیرند.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: برنامه‌های مختلفی در حال برگزاری بوده و بار اصلی برنامه‌های دهه فجر بر عهده بسیج است.

گل‌محمدزاده بیان کرد: 184 عنوان برنامه و 37 برنامه شاخص تعریف شده که از دیروز با زنگ انقلاب آغاز شده که از جمله این برنامه‌ها برگزاری یادواره شهدای حوزه‌های مقاومت و نواحی در حال برگزاری بوده و نیز همایش بصیرتی مداحان استان، برگزاری جشنواره شعر بسیج، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی، شرکت در نماز جمعه توسط کارکنان نیروهای مسلح، افتتاح پروژه‌های عمرانی بسیج شامل سالن ورزشی صالحین و 9 دی و عطرافشانی مزار شهدا است.

دبیر ستاد برنامه‌های دهه فجر نیروهای مسلح آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره فیلم کوتاه افلاکیان، ارائه خدمات ویزیت رایگان و تحویل داروی رایگان در تمام شهرستان‌ها و مناطق مستضعف‌نشین و محروم استان صورت می‌گیرد و نقش محوری مساجد را در برگزاری راهپیمایی پرشور 22 بهمن خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: محفل انس با قرآن در مساجد و پایگاه‌های بسیج و نیز نشست‌های روشنگری در 10 هزار پایگاه مقاومت مساجد برای انتخابات برگزار می‌شود و برای حضور مناسب با رهبر معظم انقلاب اسلام در حال سازماندهی هستیم.

گل‌محمدزاده گفت: کاروان‌های راهیان نور غرب تمام شده و کاروان‌های راهیان نور جنوب از دهه فجر آغاز می‌شود و دانش‌آموزان و دانشجویان و سایر اقشار به مناطق عملیاتی جنوب می‌روند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حضور نمایندگان شاخص و منطبق بر اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی در مجلس گفت: اگر نمایندگانی استکبارستیزی در مجلس حضور نداشته باشند نخواهیم توانست از ارزش‌های انقلاب دفاع کنیم و بسیج نیز در این زمینه ایفای نقش موثر خواهد داشت.

گل‌محمدزاده یادآور شد: نشست‌های روشنگری انتخاباتی در پایگاه‌های مقاومت بسیج حول محور تبیین شاخص‌های نمایندگان اصلح است و در این میان برخی نامزدها به معیارها نزدیک‌تر هستند.

اجتماعی 94/11/13

کدخبر110497

خبرنگار125

انتهای  پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.