آیرال خبر،فرماندار تبریز گفت: با تخلفات انتخاباتی به صورت قانونی برخورد می‌کنیم و اجازه تخریب و تعرض به حقوق شهروندان را در ایام تبلیغات انتخابات نخواهیم داد.

به گزارش آیرال خبر، به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز، رحیم شهرتی‌فر در نشست هماهنگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هدف اصلی مجریان انتخابات ابتدا حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخابات در نهایت امنیت و سلامت بود که محقق شد.

وی با بیان اینکه 9 نفر از 19 نماینده استان در دور دوم انتخابات مشخص خواهند شد، افزود: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چهار نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر مشخص می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: فارغ از مسئله ثبت‌نام و بررسی صلاحیت‌ها، انتخابات با شکوه کم‌نظیری برگزار شد و کار ما در دور دوم انتخابات با توجه به تجارب دور اول راحت‌تر و با کیفیت‌تر خواهد بود.

شهرتی‌فر اضافه کرد: انتخابات در دور اول بدون هیچ شکایتی برگزار شد و امیدواریم این روند در دور دوم هم تکرار شود؛ وظیفه داریم براساس فرمایشات رهبری طبق قانون عمل کنیم تا انتخاباتی قانونی، پرشور و با مشارکت حداکثری را شاهد باشیم.

وی به برخی تبلیغات زودهنگام انتخاباتی اشاره کرد و گفت: فرمانداری تبریز با تخلفات انتخاباتی به صورت قانونی برخورد خواهد کرد و اجازه تخریب و تعرض به حقوق شهروندان را در ایام تبلیغات انتخابات نخواهیم داد.

اجتماعی 95/1/17

کدخبر110729

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.