به گزارش آیرال خبر،”خبرگزاری شهریار” ، ارگان خبری و اطلاع رسانی رسمی شهرداری تبریز امروز چهارشنبه 8 فروردین ماه در حالی در خروجی خود خبری مربوط به بازدید ایرج شهین باهر شهردار تبریز از روند اجرایی میدان آذربایجان را منتشر کرده است که برابر اخبار موثق، شهردار محترم اصلا در تبریز حضور ندارد و در سفر نوروزی خارج از کشور به سر می برد!

ایرج شهین باهر که پس از دیدارها و بازدیدهای کاری خود در روزهای آغازین سال جدید، از دو روز قبل به همراه خانواده خود در کشور بوسنی، تعطیلات نوروزی اش را سپری می کند، درحالی به ادعای خبرگزاری شهریار امروز در تبریز از پروژه روند اجرایی میدان آذربایجان بازدید کرده است که این بازدید با توجه به عدم حضورش در تبریز طی دو سه روز اخیر، کمی غیر واقعی و مشکوک به نظر می رسد.

شبکه رسانه ای شهرداری تبریز گویا در دور جدید و پس از تحولات و تغییرات بنیادی ایجاد شده در مجموعه روابط عمومی، با تاکتیک اطلاع رسانی غیابی و البته جریان سازی دروغین، به دنبال ایجاد و خلق مدل جدیدی از اطلاع رسانی موهوم و متوهمانه در فضای رسانه ای شهر و استان است تا در سایه این تاکتیک عجیب و غریب، هم بر غیبت سوال برانگیز شهردار جوان تبریز در حساس ترین و پرکارترین روزهای سال سرپوش بگذارد و هم آقای شهردار را مدیری مسوولیت پذیر و پای کار معرفی کند!

البته هیچ بعید هم نیست جناب شهین باهر مسلط به علم غیب باشد و با استفاده از روش “طی الارض”، در طرفه العینی ناگهانی، کشور بوسنی را به مقصد تبریز و پروژه میدان آذربایجان ترک کرده باشد تا پس از بازدیدی مسوولانه مجددا به بوسنی برگردد!

بالاخره “طی الارض” هم هنری است که شاید شهردار تبریز از آن برخوردار است و با انتصابات اخیر در بدنه روابط عمومی شهرداری تبریز، پر بیراه نیست که از این به بعد شاهد انتشار چنین خبرهای موهوم و کذایی باشیم!

” علی برکت الله! “

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.