به گزارش آیرال خبر، از هفته 26 ام لیگ برتر فوتبال کشور، در اولین مسابقه لیگ برتر در سال 97، گسترش فولاد در تبریز میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

آبی های تبریز هم همچون همشهری خود تراکتورسازی، این فصل در میانه های جدول حضور دارند و از جمله معدود تیم هایی هستند که نتایج 5 هفته باقی مانده لیگ برتر چندان برایشان اهمیت خاصی ندارد. گسترشی ها که با 30 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارند، هم به نوعی خیالشان از بابت عدم سقوط به لیگ یک مطمئن است و هم دیگر امید چندانی به کسب سهمیه آسیایی ندارند.

اما نکته ای که شاید عامل انگیزشی برای شاگردان کریمی در بازی فردا باشد، حضور فراز کمالوند در نیمکت صنعت نفت آبادان است. کمالوند که همین فصل قبل سرمربی گسترش فولاد بود، در ابتدای فصل جاری به صنعت نفت پیوست و جمعی از شاگردان خود در گسترش فولاد را هم با خود روانه آبادان کرد.

مرتضی اسدی، لوسیانو پریرا، مگنو باتیستا، مسعود ابراهیم زاده، محمد امین درویشی و میلاد جهانی، 6 بازیکنی هستند که در فصل جاری با کمالوند به آبادان کوچ کردند و البته داود نوشی صوفیانی هم دیگر بازیکنی است که سابقه پوشیدن پیراهن گسترش فولاد را در کارنامه خود دارد.

با همه این تفاسیر کاملا واضح و مبرهن است که تیم صنعت نفت و فراز کمالوند با شناختی بالا روز پنجشنبه به مصاف شاگردان کریمی خواهند رفت تا علاوه بر انتقام نتیجه بازی رفت که در آبادان با یک گل مغلوب آبی ها شدند، شرایطشان در جدول رده بندی را هم بهتر کنند. البته که شاگردان کریمی هم در گسترش فولاد به دنبال نشان دادن توانمندی های خود به سرمربی سابقشان کمالوند و شروعی خوب در سال جدید می باشند.

لازم به ذکر است بازی دو تیم از ساعت 15 روز پنج شنبه 9 فروذدین در استادیوم بنیان دیزل تبریز برگزار خواهد شد.

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.