نشست خبری گام دوم انقلاب

رئیس کمیته اجرایی همایش شهر پایدار و گام دوم انقلاب گفت: نخستین همایش ملی «شهر پایدار و گام دوم انقلاب» ساعت ۸:۳۰ صبح فردا در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی اظهار کرد: آیت الله سید احمد خاتمی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران و مهدی جمالی، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها سخنرانان ویژه این مراسم خواهند بود.

رئیس کمیته اجرایی همایش شهر پایدار و گام دوم انقلاب افزود: شهرداران و روسای شوراهای اسلامی کلانشهرهای کشور، فرمانداران، شهرداران و روسای شوراهای شهر استان آذربایجان شرقی و ائمه جمعه شهرستان های استان مهمانان ویژه این مراسم خواهند بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز با بیان اینکه اساتید دانشگاهی و صاحبان مقاله از دیگر مهمانان این همایش خواهند بود، گفت: بعد از ظهر فردا همچنین دو پنل تخصصی برگزار خواهد شد که صاحبان ۱۲مقاله برگزیده در قالب سخنرانی مقاله های خود را ارائه خواهند کرد.

او در پایان یادآور شد: ۴۰۰مقاله به دبیرخانه همایش «شهر پایدار و گام دوم انقلاب» ارسال شده است که مقالات برگزیده در قالب دوجلد کتاب در این همایش رونمایی می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.