سعید حاجی زاده

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی همایش «شهر پایدار و گام دوم انقلاب» از پوشش تلویزیونی این همایش در ۱۰ شبکه ملی و بین‌المللی خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سعید حاجی‌زاده با اشاره به برنامه ریزی کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی همایش «شهر پایدار و گام دوم انقلاب» گفت: در حوزه تبلیغات محیطی، بیلبوردها و بنرهای اطلاع رسانی این همایش در بیش از ۴۰ نقطه شهر تبریز اکران شده است.

او افزود: پیرو هماهنگی‌های صورت گرفته پوسترهای مربوط به این همایش به شهرداری‌های کلان شهرهای کشور ارسال و اطلاع رسانی برگزاری این همایش ملی در این شهرها انجام شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز افزود: علاوه بر تبلیغات محیطی از ظرفیت اطلاع رسانی رسانه‌های مکتوب و نیز دیداری و شنیداری استفاده شده و تیزر این همایش از طریق تلویزیون‌های شهری، شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی انعکاس و بازپخش شده است.

سعید حاجی‌زاده با اشاره به همکاری رسانه ملی در اطلاع رسانی برگزاری همایش ملی  «شهر پایدار و گام دوم انقلاب» افزود: علاوه بر شبکه استانی سهند، شبکه‌های ملی و برون مرزی از جمله  خبرگزاری صدا و سیما، شبکه خبر، شبکه شما  و شبکه‌های برون مرزی العالم، پرس تی وی، هیسپان تی وی و سحر نیز گروه‌های خبری خود را برای پوشش برنامه‌های این همایش به تبریز اعزام کرده‌اند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.