شهردار تبریز

شهردار تبریز گفت: با توجه به حجم بارش‌ها، تلاش داریم با بسیج تمامی امکانات، مسیرگشایی‌ها در سطح شهر جهت بهره مندی شهروندان عزیز در سریع ترین زمان ممکن صورت گیرد.

به گزارش آیرال خبر، ایرج شهین باهر در گفتگو با برنامه تلویزیونی «تبریزیم» با بیان این مطلب اظهار داشت: در کنار این موضوع سعی مدیریت شهری بر این بوده تا این مسیرگشایی ها، زیرساخت های شهری را دچار آسیب و خسارتی نکند.

او با بیان اینکه سالانه ۲ هزار تن نمک پاشی جهت مسیرگشایی در مواقع بحران و برف انجام می شد، افزود: این در حالی است که این اقدام آسیب‌های زیادی برای آب های زیر زمینی، درختان و فضای سبز، آلودگی خاک، ریه های شهروندان در فصل تابستان و… وارد می کند.

ایرج شهین باهر با بیان اینکه معتقدیم باید با کمترین آسیب مسیرهای شهری بازگشایی شود، گفت: از شهروندان عزیز و فهیم تبریزی نیز درخواست داریم در کنار مدیریت شهری بوده و از سفرهای غیر ضروری در این مواقع خودداری کنند.

شهردار تبریز تصریح کرد: هنگام بارش برف شهروندان خواستار مسیرگشایی و محلول پاشی سریع با حجم بالا هستند در حالی که پس از آب شدن برف ها این اقدامات خسارات زیادی برای زیرساخت های شهری همچون آسفالت وارد می کند.

او در پایان افزود: شهر به تمامی ما تعلق دارد و در چنین مواقعی باید در کنار یکدیگر بتوانیم با کمترین خسارت و آسیبی این موضوعات را مرتفع سازیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.