مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز خبر داد:

اجرای تقاطع‌های مجازی برای اولین بار در تبریز

توسطتحریریه

شهریور 4 1399
خط کشی مجازی

اجرای تقاطع های مجازی بدون استفاده از مصالح سنگی و بتنی جهت تردد خودرو در معابر با هدف کاهش هزینه ها و ارائه خدمات بهینه برای اولین بار در تبریز آغاز شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک با اعلام این مطلب گفت: سازمان ترافیک در سال ۹۹ با توجه به پیشرفت کشور در زمینه مطالعات و اجرای پروژه های ترافیکی با طرح ایده اجرای تقاطع های مجازی بدون استفاده از مصالح سنگی و بتنی جهت تردد خودروهای شهروندان در معابر سطح شهر به خصوص تقاطع ها و میادین که با توجه به شرایط اقتصادی و فرهنگی جامعه و شهر تبریز برای هر چه زیباتر دیده شدن و به خصوص کاهش هزینه های بالا و صرف منابع مالی شهرداری اقدام به اجرای خط کشی های مجازی کرده است.

اصغر آدی بیگ افزود: این امر برای اولین بار در تبریز آغاز شده و با استقبال مردم و حمایت های شهردار تبریز و همکاری پرسنل جوان سازمان ترافیک اجرا شده است.

وی ادامه داد: کاهش هزینه های اجرای پروژه های مختلف مورد تاکید شهردار تبریز بوده و سازمان حمل و نقل و ترافیک اقدامات خوبی در این خصوص انجام داده که امیدوارم شاهد افزایش موارد مشابه در سطح شهر تبریز باشیم.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.