عینالی

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز گفت: خدمات عمومی ارائه شده در عون بن علی به مردم بدون در نظر گرفتن هیچ انتفاعی صورت می گیرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، شمس اله فیروزیان امروز در حاشیه یکصد و نود و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز در گفتگو با شهریار با اشاره به ارائه گزارش حسابرسی این سازمان به شورا، اظهار کرد: گزارش حسابرسی سال ۹۷ سازمان عون بن علی با اصلاح چهار شرط به تصویب هر ۱۳ عضو محترم شورا رسید و این در حالی بود که در سال های گذشته تعداد این شروط نزدیک به ۳۰ مورد بود.
او ادامه داد: تلاش ما این است که تعداد شروط گزارش حسابرسی سال ۹۸ سازمان عون بن علی در مقایسه با سال ۹۷ نیز کاهش داشته باشد.
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز طرح کرد: ما تلاش می کنیم که تمام اسناد و حسابداری طبق آئین نامه های مالی و استانداردهای حسابداری باشد تا یک سازمان مطهر به مدیران آینده تحویل دهیم.
او افزود: گزارش حسابرسی یک اتفاق مبارک از طرف شورای شهر است چرا که نظارت های شورای شهر بیشتر شده و امور مالی کنترل می شود که از این بابت از اعضای شورا تشکر می کنم.
فیروزیان گفت: هیچ ورودیه ای به غیر از پارکینگ از مردم گرفته نمی شود چون خدمات عمومی که تقدیم مردم می شود بدون در نظر گرفتن انتفاع سازمان است و در واقع هیچ انتفاعی برای سازمان عون بن علی شهرداری تبریز وجود ندارد.
او در خصوص آخرین وضعیت مسیر جدید از پارکینگ عون بن علی به سمت باغمیشه، یادآور شد: ستون اول این مسیر تمام شده و بتن ریزی ستون دوم شروع شده است و با تملک محل ستون سوم و اتمام آن، بهره برداری از این مسیر انجام می شود که می تواند به روان سازی ترافیک این محل کمک کند.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.