شهردار

شهردار تبریز در ارتباطی ویدئویی با دبیرخانه منطقه‌ای سازمان شهرهای متحد و دولت‌های محلی، اقدام به تبیین عملکرد مدیریت شهری در حوزه مقابله با کرونا کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر در گفتگوی اینترنتی با دبیرخانه منطقه‌ای سازمان شهرهای متحد و دولت‌های محلی (UCLG) به تبیین فعالیت‌های صورت گرفته توسط شهرداری تبریز در مقابله با بیماری کرونا پرداخت.
او ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در این خصوص، به معرفی شهر تبریز و شاخصه‌های تاریخی، اقتصادی، اجتماعی و هنری آن پرداخت.
همچنین تجارب شهرداری تبریز در مدیریت پسماند شهری، بیمارستانی و از سوی دیگر همکاری با شهرهای خواهر خوانده تبریز در موضوعات مختلف مسائل دیگری بودند که در این ارتباط ویدئویی مطرح شدند.

By

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *