همکاری برای تسریع در احداث بیمارستان 327 تخت‌خوابی تأمین اجتماعی تبریز

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر تسریع در احداث بیمارستان 327 تخت‌خوابی تأمین اجتماعی در شهرک خاوران تبریز، گفت: تکمیل و بهره‌برداری از این بیمارستان یکی از مطالبات بحق مردم تبریز است.

به گزارش آیرال خبر، محمدرضا پورمحمدی در جلسه بررسی مشکلات و موانع احداث بیمارستان 327 تخت‌خوابی تأمین اجتماعی در تبریز، با اشاره به صدور مجوز احداث این بیمارستان در سال 87، گفت: تأخیر در آغاز عملیات اجرایی این بیمارستان موجب نارضایتی‌هایی شده است که لازم است با تسریع در ساخت آن، این تأخیر جبران شود.

وی، خواستار همراهی و همکاری هرچه بیشتر شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز با اداره کل راه و شهرسازی استان در احداث این بیمارستان شد و افزود: مدیریت استان، خود را متعهد به تکمیل این پروژه می‌داند و هرگونه تاخیر و تعلل عمدی در تکمیل این پروژه، به پای همه دستگاه‌های مسئول تمام خواهد شد.

وی با ابراز رضایت از پروژه‌های عمرانی چند سال اخیر در حوزه بهداشت و درمان استان، گفت: این اقدامات سنجیده توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز باعث شده که در حال حاضر و با توجه به شیوع بیماری کرونا، هیچ مشکلی از نظر کمبود تخت‌های بیمارستانی و فضاهای فیزیکی برای مراقبت و درمان بیماران نداشته باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید مجدد بر اهمیت تسریع در عملیات احداث این بیمارستان تأمین اجتماعی، ادامه داد: تمام مسئولان استانی برای تکمیل این بیمارستان و اجرای مصوبه دولت، همکاری‌های لازم را داشته باشند و ما نیز از راهکارهای قانونی برای تأمین اعتبار آن استفاده خواهیم کرد.

جواد رحمتی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده برای آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان 327 تخت‌خوابی تأمین اجتماعی، خواستار همکاری هرچه بیشتر شهرداری تبریز و اداره کل راه و شهرسازی استان شد و اظهار کرد: با توجه به جلسه اخیر رفع اختلاف دستگاه‌های دولتی و صدور دستور تخلیه اراضی تحت اختیار یکی از دستگاه‌های دولتی، پنج هکتار از اراضی واقع در حاشیه اتوبان شهید کسایی در اختیار شهرداری تبریز قرار می‌گیرد.

قائم مقام شهرداری تبریز نیز در این جلسه از اهتمام و همکاری جدی شهرداری تبریز برای تسریع در آغاز عملیات احداث این بیمارستان خبر داد و گفت: در حال حاضر، اراضی مورد نیاز برای سه کاربری درمانی توسط شهرداری تبریز در اختیار بهداشت و درمان استان قرار گرفته است.

رسول موسایی گفت: مشارکت در ساخت بیمارستان و فضاهای درمانی را از مهم‌ترین نیازهای شهر تبریز می‌دانیم و آماده هرگونه همکاری لازم و قانونی با دستگاه‌های مسئول برای تحقق این مهم هستیم.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، در این جلسه مقرر شد که سازمان تأمین اجتماعی استان، عملیات، فرآیندهای قانونی و تمهیدات لازم برای آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان 327 تخت‌خوابی تبریز در هفته دولت امسال را انجام دهد.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.