‌هفتصدمین خانه بازسازی شده زلزله سراب و میانه ‌افتتاح شد /منازل باقیمانده باید قبل از فصل سرما تحویل شوند

استاندار آذربایجان شرقی کلید هفتصدمین خانه بازسازی شده زلزله سراب و میانه را تحویل مالک این خانه مسکونی داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سراب، محمدرضا پورمحمدی در آیین بهره برداری و اهدای کلید هفتصدمین منزل مسکونی بازسازی شده در روستای “تیرشاپ” سراب، اظهار داشت: پس از 8 ماه از زلزله سراب و میانه، امروز شاهد بهره برداری از واحدهای مسکونی بازسازی شده هستیم.

وی با بیان اینکه مرمت و بازسازی ساختمان‌هایی که در اثر زلزله تخریب شد یا آسیب دیدند، خوب پیشرفت کرده اند، افزود: صد درصد واحدهایی که بر اثر زلزله نیاز به تعمیر و مرمت داشتند، به اتمام رسیده و 65 درصد واحدهای تخریب شده هم بازسازی شدند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در روستای تیرشاپ از 18 واحد تخریب شده، 15 واحد واجد شرایط بودند که همه تمام شده و فقط 2 مورد باقی مانده که تا پایان شهریور آماده تحویل می‌شوند.

وی از اتمام 70 درصد واحدهای نوسازی در میانه و سراب خبر داد و گفت: از مجموع واحدهای دامی بازسازی شده هم 500 واحد دامی، تکمیل شده و بقیه در حال اتمام هستند.

پورمحمدی خطاب به فرماندار و مدیرکل بنیادمسکن استان تاکید کرد: باید قبل از فرارسیدن فصل سرما، این واحدهای باقیمانده تکمیل شده و آماده تحویل شوند و مردم هم در تکمیل خانه‌های خود مشارکت کنند.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.