بلوک 65

مدیرعامل شرکت خانه سازی پش ساخته آذربایجان گفت: با وجود تشدید محدودیت های کرونایی، این شرکت در خصوص تولید باکس های بتنی برای سازمان آرامستان ها و آماده سازی چند سایت برای دفن و کفن اموات فعالیت شبانه روزی دارد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حسن گنجی در بازدید از فعالیت های این شرکت در سازمان آرمستان های شهرداری تبریز بیان کرد: با وجود اینکه ستاد ملی کرونا از اوایل سال جاری محدودیت کاری را برای ادارات و شهرداری ها در نظر گرفت، کارکنان این شرکت در خط اول کرونا در سازمان آرامستان ها دوشادوش همکاران این مجموعه در آماده سازی سایت ها و بلوک های جدید با خاکبرداری و تسطیح و نصب قبور و باکس های بتنی حتی در روزهای تعطیل فعالیت می کنند.

گنجی ادامه داد: فرزندان غیور شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان به تبعیت از فرمایش مقام عظمای ولایت هم در عرصه تولید و هم در عرضه مبارزه با ویروس منحوس کرونا شبانه روز و به دور از هیاهو صرفاً برای ادای دین، همچون قهرمانان و رزمندگان لشکر ۳۱ عاشورا در زمان دفاع مقدس، در دفاع از سلامت شهرمان جان بر کف فعالیت می نمایند.

وی با پاسداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اگر زمانی فرزندان این مرز و بوم در دفاع از کشور و اسلام جانانه حضور داشتند  امروز نیز در این جنگ اقتصادی وظیفه تک تک ماست تا با لبیک به فرمان امام خامنه ای در عرصه تولید و تلاش حضور داشته باشیم.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.