رئیس ستاد پیشگیری از کرونا در شهرداری تبریز خواستار همکاری و مشارکت شهرداران مناطق نسبت به فراهم ساختن شرایط و اختصاص محل برای عرضه ماسک‌های بهداشتی شد.

به گزارش آیرال خبر، محمدحسین حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار شهریار افزود: بر اساس مصوبات کرونایی شهرستان تبریز و دستور شهردار تبریز مقرر شده شهرداری محل‌هایی در سطح شهر برای عرضه ماسک استاندارد و به نرخ پایین تر از مصوبه دانشگاههای علوم پزشکی و وزارت صمت اختصاص دهد.

او با بیان اینکه تبلیغات و اطلاع رسانی در این خصوص در سطح شهر انجام یافته است، گفت: از کلیه همکاران و به ویژه شهرداران مناطق درخواست داریم نسبت به فراهم آوردن شرایطی برای عرضه و اختصاص محل و کانکس که از طرف تولید کنندگان برای این امر اختصاص یابد، مشارکت فعال و مسئولانه داشته باشند.

حسن‌زاده ادامه داد: مجموعه شهرداری تبریز بر اساس رسالت و منشور مشخص که خدمات رسانی به شهروندان از بارزترین شاخصه آن معرفی شده است با هماهنگی صورت گرفته این ماسک‌ها را در تمامی محلات و نقاط مختلف شهر با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط و متولیان سلامت توزیع خواهد کرد.

رئیس ستاد پیشگیری از کرونا در شهرداری تبریز با اشاره به وضعیت وخیم شیوع کرونا در استان بیان کرد: امیدوارم همشهریان تبریزی در تعطیلات هفته‌های آتی بیشتر در خانه ماندن مد نظر قرار دهند و تردد در سطح شهر را محدود کنیم تا مدافعین سلامت بتوانند مدیریت خوب و کنترل شده‌ای برای جلوگیری از شیوع گسترده کرونا در سطح شهر فراهم کنند.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.