مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز گفت: ضدعفونی ایستگاه ها و داخل قطارها بیشتر از قبل به صورت ساعتی و روزانه انجام می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، بهرام فرهخت از اجرای عملیات ضدعفونی روزانه و مستمر ایستگاه ها و قطارها خبر داد و گفت: متروی تبریز از ابتدای شیوع ویروس کرونا جهت رفاه حال مسافرین تمامی پروتکل های بهداشتی اعم از ضدعفونی ایستگاه های خط یک شامل آسانسورها، پله برقی ها، صندلی های انتظار مسافر، نرده ها و گیت های بلیط و داخل واگن قطارها بصورت مداوم و روزانه توسط دستگاه های فوگر گرم و سرد را بصورت دقیق انجام می دهد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع شدید ویروس کرونا در کشور و استان از مورخه ۱۹ آبان سال جاری عملیات ضدعفونی به صورت ساعتی و مستمر بیشتر از قبل انجام می گردد بطوری که قبل از شروع ساعت خدمات رسانی مترو ضد عفونی با دستگاه فوگر گرم و در پایان هر سفر داخل قطار توسط دستگاه فوگر سرد و در اواسط روز نیز ایستگاه ها توسط دستگاه فوگر سرد و در پایان ساعت بهره برداری تمامی ایستگاه ها و داخل قطارها بصورت کامل ضدعفونی می شوند.

فرهخت افزود: شهروندان فهیم و مسافرین عزیز مترو نیز همکاری لازم را داشته و بیش از ۹۵% مسافرین از ماسک استفاده می کنند و در بلیط فروشی ایستگاه ها نیز ماسک به قیمت مصوب دولتی توزیع می گردد.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.