گزارش حسابرسی شهرداری و سازمان‌های تابعه و بررسی چند لایحه پیشنهادی شهرداری دستورجلسه امروز دویست و هشتمین جلسه غیر حضوری شورای اسلامی شهر تبریز است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، بررسی گزارش حسابرسی شهرداری تبریز و سازمان‌های تابعه نخستین دستور جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز است که پس از آن لایحه شهرداری مبنی بر تجویز انجام توافق و مصالحه با یکی از شهروندان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

لایحه شهرداری تبریز در خصوص تامین اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی برای تملک سهام باقی مانده در بخش ۱۰ تبریز و در محدوده آپارتمان‌های شهید باکری، دیگر دستور دویست و هشتمین جلسه غیرحضوری شورای شهر است.

در ادامه جلسه غیرحضوری امروز شورای شهر، لایحه شهرداری مبنی بر تسویه حساب بدهی انجمن حمایت از زندانیان تبریز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بررسی لایحه شهرداری تبریز در خصوص تجویز عدم افزایش اجاره‌بها در قراردادهای جدید پایانه‌های مسافربری با شرکت‌های مسافربری برای مدت یک‌سال دیگر دستور جلسه امروز شورانشینان است

در نهایت آخرین دستورجلسه امروز شورای شهر با قید یک‌فوریت، مربوط به بررسی لایحه شهرداری تبریز در خصوص اختصاص ۲۰ میلیارد ریال جهت تکمیل پروژه بنیاد زائر امام‌رضا(ع) در استان آذربایجان‌شرقی است.

دویست‌وهشتمین جلسه غیرحضوری شورای اسلامی شهر تبریز رأس ساعت ۸:۳۰ به صورت آنلاین برگزار شد.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.