فرمانده بسیج شهرداری تبریز گفت: برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در شهرداری تبریز هماهنگ با شرایط کرونا و بدون تجمع برگزار می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، رحیم ملاحسینی در جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج در شهرداری تبریز گفت: بر اساس ابلاغ سازمان بسیج، روسای ادارات و سازمان ها به عنوان رئیس ستاد گرامیداشت تعیین شده و بسیج آن سازمان به عنوان دبیرخانه فعالیت خواهد کرد.

فرمانده بسیج شهرداری تبریز اظهار داشت: برنامه های گرامیداشت هفته بسیج امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا متفاوت با سال های گذشته و بدون تجمع و گردهمایی برگزار می شود.

او با بیان اینکه در سال گذشته اقدامات مهمی در سازمان بسیج شهرداری تبریز انجام شده است گفت: امیدواریم با هماهنگی شهردار محترم تبریز بتوانیم به صورت محدود با حضور در بیت نماینده ولی فقیه در استان گزارش فعالیت های انجام یافته در سال گذشته را ارائه کنیم.

ملاحسینی ادامه داد: بسیج شهرداری تبریز در برگزاری جام پرچم، یاواره شهید سردار سلیمانی، مقابله با ویروس کرونا و آموزش اقتصاد مقاومتی در مباحث گام دوم انقلاب و کمک های مومنانه اقدامات مهم و تاثیرگذاری انجام شده است.

فرمانده بسیج شهرداری تبریز گفت: یکی از اقدامات مهمی که در هفته بسیج برنامه ریزی شده است توزیع ماسک در بین شهروندان در قالب امر به معروف خواهد بود.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.