در دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی عوامل جشنواره «از قاسم تا محسن» :

اثر برگزیده جشنواره «از قاسم تا محسن» به رییس مجلس اهدا شد

توسطتحریریه

دی 11 1399

قالیباف

عوامل جشنواره «از قاسم تا محسن» در دیدار خود با رئیس مجلس شورای اسلامی، اثر برگزیده این جشنواره را به وی اهدا کردند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، محمدباقر قالیباف در دیدار خود با برخی عوامل نخستین جشنواره کشوری طراحی پوستر و تصویرسازی «از قاسم تا محسن» که به مناسبت نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت سردار محسن فخری زاده برگزار شده بود اظهار داشت:  ولایت مداری و دشمن شناسی از مهمترین شاخصه های سردار شهید سلیمانی و شهید فخری زاده است که  باید راه و روش این دو سردار شهید در زندگی روزمره جاری شود.

او افزود: مسئولین آمریکایی چندبار گفته اند که به دنبال تغییر نسل در ایران هستند اما انجام چنین کارهای انقلابی توسط جوانان نشانگر شکست آنان است و امیدواریم همه ما بتوانیم راه آن شهدای عزیز را ادامه دهیم و یک لحظه از سبک زندگی این عزیزان جدا نشویم.

مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات کشور نیز در این دیدار اظهار داشت: امروز به پاس رهبری عالمانه مقام معظم‌رهبری و وجود سلیمانی‌ها، به صورت مقتدرانه حرفی برای گفتن در جهان داریم.

او اضافه کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی از لحاظ ویژگی‌های برجسته اخلاقی، ولایت‌مداری، اخلاص، توانمندی، شجاعت و دلاوری بی‌نظیر بود.

رئیس دیوان محاسبات کشور بیان کرد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی از مظلومان دفاع بود، داعش را نابود کرد که این اقدام بزرگ سردار دشمن را در رسیدن به اهداف ناکام، خشمگین و درمانده کرد و دشمن از روی بیچارگی اقدام به شهادت سپهبد سلیمانی کرد.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.