رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی گفت: اعتبار فوتبال استان آذربایجان‌شرقی به پیشکسوتان و اهالی فوتبال بوده که در این عرصه خاک خورده‌اند.

انتقال قطعی مالکیت باشگاه ماشین‌سازی صورت نگرفته است/ گره خوردن اعتبار فوتبال آذربایجان‌شرقی به پیشکسوتان و اهالی فوتبال

به گزارش آیرال خبر، جواد ششگلانی رئیس هیأت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به شائبه‌های به وجود آمده در اظهارات صورت گرفته برنامه شب‌های فوتبالی اظهار داشت‌: مدیرعامل ‌باشگاه ماشین‌سازی تبریز در آخرین تغییرات در کمیسیون ماده ۵ اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی به نام آقای هوشنگ نصیرزاده صادر شده است و تاکنون برای انتقال قطعی مالکیت باشگاه فوق در اداره‌کل ورزش و جوانان همچنین هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی خاطر نشان کرد: در خصوص باشگاه تراکتور نیز لازم به توضیح است؟ چنانچه همگان می‌دانند این باشگاه تحت اشراف و مدیریت آقای محمدرضا زنوزی‌مطلق است و بعید می‌دانم شخص آقای نصیرزاده با سبقه حقوقی که از ایشان می‌شناسیم «صداقت در گفتار» را «ایجاد شائبه» به‌نامند.

ششگلانی یادآور شد: در بحث ساختار  باشگاه‌ها به صورت سالانه و در هر تغییراتی می‌بایست آخرین وضعیت ایجاد شده را در روزنامه رسمی آگهی و پس از آن در اختیار رسانه‌ها قرار دهند تا به قول آقای نصیرزاده موجب ایجاد شائبه نگردد.

رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: اعتقاد داریم، اعتبار فوتبال استان آذربایجان‌شرقی به پیشکسوتان و اهالی فوتبال است که در این عرصه خاک خورده و در تمامی مقاطع و در رده‌های ملی و باشگاهی حضور داشته و امروزه به عنوان مدیران عامل و اجرایی  در جهت پیشرفت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی تلاش کرده و می‌کنند.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.