۹ دی روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت است

 رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: ۹ دی روز بصیرت، میثاق امت با ولایت و حمایت از آرمان‌های اصیل شهدا و انقلاب اسلامی است.

به گزارش آیرال خبر، علی حاجیوند روز سه شنبه در مراسم سالروز نهم دی ماه و سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: در سال ۸۸ فتنه بزرگی به وجود آمد و مردم به رغم سکوت عده‌ای از شخصیت های مدعی انقلاب، مسوولانه برای نجات نظام از توطئه های دشمنان و فتنه گران داخلی به خیابان ها ریختند و حماسه بیادماندنی آفریدند.

وی گفت: مردم ما همیشه ولایی بوده و هستند و برای همین شاهد فداکاری‌ها و جان نثاری شهدا و مردم در قبال انقلاب بوده‌ و هستیم.

حاجیوند با اشاره به ولایت مداری شهدا گفت: شهدای انقلاب همیشه در وصیت نامه های خود اقتدا به ولایت را سفارش و وصیت کرده اند تا راه امام را برویم و ولایت را ترویج و تبلیغ کنیم و این شناخت حقیقی از ولایت است.

وی همچنین به صفات و ویژگی های بارز سردار سلیمانی اشاره کرده و افزود: خویشتن داری، عدالت خواهی، باور دین، مهربانی و ولایتمداری و اتحاد ملی در زیر سایه رهنمودهای رهبری از جمله ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی بود.

وی ادامه داد:  زمانی که دشمنان اسلام سپاه را تروریست معرفی کردند به برکت شهید سلیمانی بود که همه مسئولان و مردم لباس سپاه را به تن کردند و این توطئه دشمن هم نقش بر آب شد.

در مراسمی دیگر محل شهادت شهدای ۹ دی ماه۱۳۵۷ در عجب شیر با حضور خانواده های معزز و معظم شهدا و مسوولان ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی گل باران شد.
۹ دی ۱۳۵۷ شهیدان رضایی، قاسمپور، هلالی و فرخی عجب شیری در جریان مبارزات علیه نظام ستم شاهی به دست نیروهای طاغوت به شهادت رسیدند.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.