تیم تراکتور با دو گل محمد عباس زاده و احسان حاج صفی توانست گل گهر را شکست دهد و سه امتیاز خارج از خانه را کسب کند.

بیستمین دوره لیگ برتر خلیج فارس ایران
هفته دوازدهم، ورزشگاه امام علی (ع)
تیم داوری: اشکان خورشیدی – قهرمان نجفی – دانیال باشنده – سید محمد هاشمی نسب، کمک داور اضافی ۱و۲: میثم حیدری- ایمان کهیش، ناظر: ابوطالب طاهریان

ترکیب گل گهر:
علیرضا حقیقی، سیدعلیرضا ابراهیمی، آرمین سهرابیان، بهنام برزای، میلاد زکی پور، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده روح، نوید عاشوری، سعید صادقی، گادوین منشا، یونس شاکری.
سرمربی: امیر قلعه نویی

ترکیب تراکتور:
محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، وفا هخامنش، مهدی تیکدری، محمد مسلمی‌پور، حمید بوحمدان، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج‌صفی و محمد عباس‌زاده.
سرمربی: مسعود شجاعی

 

به گزارش آیرال خبر، این بازی حساس در حالی برگزار شد که هر دو تیم برای تصاحب رتبه چهارم تلاش می‌کردند و باتوجه به شرایط لیگ، بدون پیروزی در این بازی، امکان قرارگیری در کورس قهرمانی نیم فصل را از دست می دادند. تراکتور در بازی قبلی 3-1 به استقلال باخته بود و حالا مقابل سرمربی سابق آبی ها یعنی امیر قلعه نویی قرار گرفته بود تا با پیروزی در این دیدار هم ژنرال را به زانو دربیاورد و هم وارد کورس قهرمانی شود.

نیمه اول این دیدار بیشتر به ارزیابی حریفان از یکدیگر اختصاص داشت و مصدومیت احباری از ناحیه بینی باعث شد تا حدود 8 دقیقه بازی از جریان بیفتد و همین عاملی شد تا شاهد یک بازی پایایپای از دو تیم باشیم

تراکتور در لحظات پایانی این نیمه بر شدت حملاتش افزود تا اینکه در دقیقه 43 بازی توانست روی پاس سرمربی بازیکن بلندآوازه اش و ضربه فنی حاج صفی از زاویه بسته، دروازه شاگردان قلعه نویی را باز کند.

با شروع نیمه دوم این آبی پوشان سیرجانی بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و بارها تا آستانه فروپاشی دروازه سرخ پوشان پیش رفتند ولی با بی دقتی و درخشش فرعباسی ناکام ماندند.

بالاخره آبی های میدان در دقیقه 65 مزد حملات خود را گرفتند و با ضربه سر زیبای شاگری به گل تساوی دست پیدا کردند.

پس از این گل، شاگردان شجاعی از روش دفاعی به هجومی تغییر روش دادند و حملاتی را روی دروازه حقیقی تدارک دیدند که بالاخره در دقیقه 76 عباس زاده توانست هفتمین گل فصلش را در این بازی به ثمر رساند و نتیجه را دو بر یک کند

در دقایق پایانی، بازی دچار حاشیه شد که داور پر سوت این دیدار با اخراج دو بازیکن به قضیه فیصله داد اما پس از سوت پایان، بازیکنان از خجالت هم درآمدند!

با این سه امتیاز تراکتور 19 امتیازی شدند ولی به دلیل تفاضل گل کمتر پایین تز سپاهانی و در رده چهارم باقی ماندند

سیرجانی ها هم با این شکست از 12 امتیاز ممکن، رو امتیاز کسب کرده اند تا ژنرال زنگ خطر اخراج را بیخ گوشش بشنود!

 

شرح گل ها:

 

گل گهر صفر – تراکتور 1 (احسان حاج صفی- دقیقه 43): پاس مسعود شجاعی به پشت دفاع تراکتور به احسان حاج صفی رسید و او از زاویه بسته دروازه را باز کرد تا کار یک هیچ شود.

 

گل گهر 1 – تراکتور 1 (یونس شاکری- دقیقه 65): ارسال سعید صادقی از روی نقطه کرنر با ضربه سر تماشایی شاکری همراه شد و این توپ سرانجام قفل دروازه فرعباسی را شکست.

 

گل گهر 1 – تراکتور 2 (عباس زاده – دقیقه 76): در محوطه جریمه پاس اشکان دژاگه به محمد عباس زاده رسید و او با ضربه بغل پا و به سادگی دروازه را گشود.

 

 

 

حواشی:

* محمدرضا اخباری از ناحیه بینی به شدت آسیب دید و به نظر می‌رسد با شکستگی از این ناحیه مواجه شده است.

 

 

* اخباری جای خود را به فرعباسی داد تا این بازیکن در زمین حاضر شود.

* امیر قلعه نویی اعتقاد داشت که در صحنه برخورد منشا با اخباری، باید پنالتی گرفته می‌شد و این اعتراض خود را به گوش داور هم رساند.

 

* نیمه اول این بازی 7 دقیقه وقت اضافه داشت.

* اشکان خورشیدی بابت اتلاف وقت یک کارت زرد به فرعباسی نشان داد. لحظاتی بعد گادوین منشا به گلر تراکتور معترض شد و درگیری بین او و هخامنش به وجود آمد تا این دو هم کارت زرد بگیرند.

* بعد از پایان بازی سعید مهری با آرمین سهرابیان درگیری را شروع کردند و خیلی زود بقیه بازیکنان هم وارد زمین شدند و زد و خورد عجیبی در گرفت. در نهایت سهرابیان و مهری با کارت قرمز مواجه شدند.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.