واحد امور ارتباطات شهرداری منطقه ۳ تبریز، در ادامه تزیین و چراغانی سطح حوزه استحفاظی منطقه به مناسبت دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، میدان ابوریحان را چراغانی و آذین‌بندی کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، میدان ابوریحان یکی از بزرگترین میدان‌های سطح حوزه استحفاظی منطقه به صورت ویژه توسط واحد امور ارتباطات شهرداری منطقه، تزئین و چراغانی و آذین‌بندی شده و جلوه بصری زیبا و دل‌انگیری به خود گرفت.

کارکنان واحد امور ارتباطات منطقه در ادامه آذین‌بندی و چراغانی معابر و خیابان‌ها و میدان‌های سطح حوزه،  میدان ابوریحان را به مناسبت دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تزیین و چراغانی کردند.

امور ارتباطات منطقه در این اقدام فرهنگی خود برای زیبایی هر چه بیشتر، در فضای سبز موجود در وسط دو مسیر رفت و برگشت میدان ابوریحان، با استفاده از چراغ‌های Led ریسه‌ای، پارچه‌های ریسه‌ای و پارچه‌هایی به رنگ‌های سبز و سفید و قرمز، به شکلی نمادین “طرح پرچم” را اجرا کردند.

به مناسبت دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، واحد امور ارتباطات منطقه علاوه بر از این، در روزهای گذشته در ورودی ساختمان منطقه و بر روی خیابان نیروی انتظامی مقابل بیت امام جمعه شهر تبریز، طاق طلیعه نور (طاق نصرت) اجرا کرده و همچنین با ۱۰۰ تخته بنر مرتبط با ایام پیروزی انقلاب اسلامی، شعارهای آن روزها و تصاویر ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران، معابر و خیابان ها و میدان‌های سطح حوزه را تزیین و زیباسازی کردند.

 

 

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.