شهردار تبریز حمل و نقل عمومی، حاشیه‌نشینی، شهر هوشمند و تعیین تکلیف پارک بزرگ تبریز را جزو استراتژی‌های کلان شهرداری تبریز خواند و گفت: با تمرکز بر برنامه‌ریزی‌های جامع، این موضوعات در سریع‌ترین زمان ممکن باید اجرائی و عملیاتی شود.

به گزارش آیرال خبر، با حضور عباس رنجبر شهردار تبریز، مراسم تودیع شهردار و معارفه سرپرست شهرداری منطقه ۹ برگزار شد. در این مراسم که با حضور معاونان و مدیران شهرداری منطقه ۹ و در محل سالن کنفرانس مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز برگزار شد، رنجبر با تقدیر از زحمات و تلاش‌های ماندگار نسیانی در طول مدت مدیریتی، اجرای برنامه‌های اساسی، بنیادین و زیرساختی را در راستای اهداف شهرداری منطقه ۹ و در موضوعات گوناگون قابل قبول ارزیابی کرد.

عباس رنجبر حفظ حقوق مجموعه شهرداری، مدیریت و کارشناسی را از جمله خصائص نسیانی عنوان کرد و افزود: تغییرات مدیریتی در شهرداری منطقه ۹ با توجه به فرا رسیدن پایان دوران خدمتی ۳۰ ساله آقای نسیانی و در راستای تسریع در عملیاتی کردن برنامه‌ها است.

به نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه ۹ تبریز، وی گفت: چهار استراتژی کلان دوران مدیریتی اینجانب، توجه به حمل و نقل عمومی، حاشیه‌نشینی، شهر هوشمند و تعیین تکلیف پارک بزرگ تبریز است که با تمرکز بر برنامه‌ریزی‌های جامع برای پیشبرد تعهدها و طرح‌های ارائه شده، این موضوعات در سریع‌ترین زمان ممکن باید اجرائی و عملیاتی شود.

رنجبر خاطرنشان کرد: آقای حسین زاده که امروز بعنوان سرپرست شهرداری این منطقه معرفی می‌شوند از مدیران کاربلد و همسطح با آقای نسیانی بوده و به یقین در موضوعات بلندمدتی که قبلا ریل‌گذاری شده، حرکت خواهند کرد.

شهردار تبریز افزود: موضوع حریم در شهرداری منطقه ۹ به‌عنوان بزرگترین و مهم‌ترین موضوع سطح حوزه، با پیگیری‌های لازم بصورت موقت مرتفع شده و برای حل دائمی این موضوع نیازمند کار کارشناسی و تعامل با سایر نهادهای مرتبط با ارائه راهکارهای لازم خواهیم بود.

رنجبر در پایان با آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید و شهردار پیشین منطقه ۹، همفکری و همدلی را برای موفقیت مجموعه ضروری دانست و اظهار کرد: باید رفع وضعیت نامطلوب در سیستم شهرداری به‌صورت جدی مورد توجه قرار گیرد که این امر یقیناً به افزایش سطح رضایتمندی همشهریان از مجموعه شهرداری منتج خواهد شد.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.