سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با حضور در مجتمع توان‌یابان آذربایجان شرقی ضمن اشاره به توانمندی‌های روشندلان گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز به عنوان نهادی خدمت‌رسان تلاش می‌کند نیازهای فرهنگی روشندلان را با همکاری سایر نهادها تأمین کند.

به گزارش آیرال خبر، رسول جوانعلی‌آذر، در نشست مشترک با جامعه نابینایان آذربایجان شرقی، ضمن قدردانی از تلاش‌های این مجموعه اظهار کرد: توانمندی روشندلان عزیز به عنوان یکی از اقشار شهروندان تبریزی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و باید به بهترین نحو از این توانایی‌ها بهره برد.

وی افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز به عنوان نهادی خدمت‌رسان تلاش می‌کند نیازهای فرهنگی روشندلان را با همکاری سایر نهادها تأمین کند و قطعاً در این حوزه به تلاش بیش از پیش و برنامه‌ریزی دقیق نیاز داریم تا بتوانیم در راستای خدمت‌رسانی به این عزیزان گام‌های مؤثری برداریم.

مسئولان مجتمع توان‌یابان آذربایجان‌شرقی نیز در این نشست با اشاره به لزوم توجه به نیازهای فرهنگی روشندلان، خواستار ارائه خدمات در مراکز فرهنگی شهرداری به این قشر شده و مناسب‌سازی محیط شهری را یکی از الزامات اولیه برای تأمین رفاه و آسایش نابینایان عنوان کردند.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.