شهردار تبریز در پیامی آغاز ایام‌الله دهه فجر و سالروز ورود امام (ره) به کشور و همچنین اعیاد رجبیه را تبریک گفت.

به گزارش آیرال خبر، در متن پیام شهردار تبریز آمده است:

بسمه تعالی

خداوند متعال را شاکریم که امسال نیز به برکت خون پاک شهدا و رشادت‌ها و مجاهدت‌های دلیرمردان سرزمین‌مان در طول سالیان سال، چهل و سومین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی ایران را در نهایت عزت، آرامش و اقتدار گرامی می‌داریم.

ایام‌الله مبارک دهه فجر فرصت مغتنمی برای تمام مردم ایران‌زمین است تا با یادآوری جان‌فشانی‌ و ایثارگری‌های شهدا و جانبازان سرافراز دوران پیروزی انقلاب و همچنین یادآوری دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی در طول این سال‌ها، بار دیگر قدرت و عظمت ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی را برای تمام جهان نمایان سازیم که بی‌شک این عظمت موجب خوشنودی دوستان و ترس و اندوه دشمنان می‌شود.

مردم تبریز در طول تاریخ آغازگر اتفاقاتی نیک برای هم‌میهنان خود بوده‌اند و در جریان پیروزی انقلاب اسلامی نیز نمی‌توان قیام مردمان این شهر در وقایعی همچون ۲۹ بهمن را که به نوعی جرقه خروش ملت بزرگ ایران را برافروخت، نادیده گرفت و امروز ما مردم تبریز صاحب چنین عقبه و افتخارات بزرگی هستیم و همین، وظیفه ما را در قبال آبادانی این سرزمین سنگین‌تر می‌کند.

باید شاکر خداوند مهربان باشیم که به خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی در بخش‌ها و رده‌های مختلف نیروی جهادگری و خدمت بی‌منت را عطا کرد تا امروز از عزتی بین‌المللی و جایگاهی جهانی برخوردار شده و در سایه هدایت‌های اندیشمندانه رهبر معظم انقلاب، الگویی برای تمام مردم مسلمان و مظلوم جهان باشیم.

بار دیگر فرا رسیدن ایام پرشکوه پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد رجبیه را خدمت رهبر معظم انقلاب، مردم شریف ایران و همشهریان تبریزی تبریک و تهنیت عرض نموده و برای ملت بزرگوار ایران اقتدار و عظمت روزافزون مسئلت می‌نمایم.

عباس رنجبر

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.