به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، محوطه و داخل ساختمان سازمان فناوری، تزئین و چراغانی شد.

به گزارش آیرال خبر، مدیرعامل سازمان فناوری شهرداری تبریز ضمن گرامیداشت ایام الله مبارک دهه فجر به برنامه‌های سازمان فناوری در این خصوص اشاره کرده و گفت: واحد ارتباطات سازمان، با نصب بنر دارای طرح‌های مختلف به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از جمله تصاویر امام خمینی (ره)، جملاتی از ایشان و تصاویر مربوط به آن دوران انقلاب در تلویزیون‌ها و همچنین پخش سرودهای انقلابی در محوطه و داخل ساختمان و حوزه‌های مربوطه، اقدام به تزئین و فضاسازی سازمان در این ایام کرده است.

کاظمی هدف اصلی این فضاسازی را تبریک و تهنیت ایام الله به شهروندان دانست و افزود: مجموعه مدیریت شهری در تلاش است تا با فضاسازی شهر، زمینه مناسبی را برای یادآوری تلاش شهدای انقلاب فراهم کند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: علاوه بر این فضاسازی‌ها، بخش دیگری از برنامه‌های فرهنگی در داخل سازمان با برگزاری مسابقات قرآنی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، غبار روبی گلزار شهدا و برگزاری جلسات بصیرت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز در دهه مبارک فجر توسط سازمان انجام می‌گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.