بعد از پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر بحث حضور لیونل مسی در الهلال هم با جدیت مطرح است.

به گزارش آیرال تا قبل از جام جهانی که کریستیانو رونالدو هنوز در منچستر یونایتد بود به ندرت کسی پیش بینی می‌کرد که این فوق ستاره بزرگ فوتبال جهان راهی لیگ عربستان شود.

رونالدو پیش از این اعلام کرده بود که می‌خواهد با حضور در یک باشگاه بزرگ به فوتبال خود ادامه دهد و راهی لیگ عربستان و یا قطر نخواهد شد اما پیشنهاد تیم سعودی آن‌قدر وسوسه انگیز بود که این بازیکن پاسخ مثبت داد و با دستمزدی فرا نجومی حاضر شد که پیراهن النصر را برتن کند.

رونالدو در حالی راهی النصر شده که سرشناس‌ترین و پرافتخارترین تیم فوتبال در عربستان، الهلال است. بر این اساس هواداران الهلال هم منتظر حضور لیونل مسی در تیم خود هستند.

نکته جالب اینکه پیراهن مسی با الهلال هم در فروشگاه های این باشگاه عرضه شده و این نشان می‌دهد که سران و هواداران این باشگاه عربستانی هم امیدوار به جذب اعجوبه فوتبال جهان هستند.

البته فعلا بسیار بعید است که مسی از پاری سن ژرمن جدا شود. او با تیم تا پایان سال جاری قرارداد دارد و فعلا مسی برخلاف رونالدو در اوج به سر می‌برد البته پیشنهادهای که تیم های عربی می دهند ممکن است هر بازیکنی را وسوسه کند، آن هم بازیکنانی که در سال های پایانی فوتبال خود هستند.

انتهای پیام

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.