رحمان عموزاد تنها صدرنشین کشتی آزاد ایران در رنکینگ جدید اتحادیه جهانی کشتی است. رنکینگ جدید برترین آزادکاران جهان از سوی اتحادیه جهانی کشتی اعلام شد و رحمان عموزاد تنها کشتی‌گیر ایرانی در بین نفرات صدرنشین اوزان دهگانه است. کامران قاسمپور که در رنکینگ قبلی در رده نخست وزن ۹۲ کیلوگرم جای داشت، در رنکینگ جدید به رده دوم رفته است. حسن یزدانی نیز که در رنکینگ قبلی در رده نخست وزن ۸۶ کیلوگرم جای گرفته بود به رده سوم رنکینگ سقوط کرده است.

فتح داربی ۱۰۰ و سلام پرسپولیس به صدر

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در داربی ۱۰۰ با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی پایان یافت. تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال از سری رقابت های هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی با قضاوت پیام حیدری به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، این دیدار حساس با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به اتمام رسید.

از بازار سیاه تا درگیری هواداران پرسپولیس و استقلال

داربی ۱۰۰ تهران میان تیم‌های پرسپولیس و استقلال برگزار شد و هواداران دو تیم از ساعت‌ها قبل از مسابقه حتی بدون داشتن بلیت در اطراف استادیوم آزادی حضور داشتند. استقلال و پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین دیدارهای تاریخ دو باشگاه که می‌تواند بر سرنوشت قهرمانی فصل جاری لیگ برتر تاثیر بگذارد، امروز (یک‌شنبه) از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند.
از حاشیه‌های داربی ۱۰۰

داربی صدم در حالی با پیروزی شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید که تماشاگران پرسپولیس به دلیل خطر سقوط سکوهای خود را ترک کردند. در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران، پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. پرسپولیسی‌ها با حضور یحیی گل محمدی حلقه اتحاد تشکیل دادند تا مصمم‌تر در نیمه دوم وارد زمین شوند. تماشاگران پرسپولیس به دلیل استحکام ضعیف طبقه دوم ورزشگاه آزادی و خطر سقوط سکوهای خود را ترک کردند و در ضلع شمالی ورزشگاه قرار گرفتند.

جان‌شان باد.

ساپینتو: یک موقعیت و یک گل، این داربی است!

سرمربی استقلال می‌گوید که مقابل پرسپولیس بازی متعادلی داشتند. تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال از سری رقابت‌های هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی با قضاوت پیام حیدری به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، این دیدار حساس با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. ریکاردو ساپینتو، سرمربی فوتبال استقلال پس از شکست تیمش، در نشست خبری پس از این بازی گفت: در نیمه‌ اول، بازی متعادل دنبال شد. تیم حریف چند موقعیت خطرناک با ارسال‌ها داشت و تیم ما هم موقعیت‌هایی را ثبت کرد. فرصت‌های زیادی داشتیم و اگر پاس‌های آخر را بهتر می‌دادیم می‌توانستیم گل بزنیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.