آیرال رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: دشمنان کشورمان به لطف حضور رهبر معظم انقلاب نمی‌توانند نگاه چپ به ایران اسلامی داشته باشند.

حجت السلام و المسلمین محمد انوری در مراسمی که به مناسبت دهه‌ی کرامت در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد، اظهار کرد: پس از شیوع بیماری کرونا فعالیت‌های دانشجویی کم‌رنگ‌تر شد به همین‌ دلیل دانشجویان تلاش می‌کنند تا دوباره این فعالیت‌ها سروسامان بگیرند که از جمله فعالیت‌ها، پیاده‌روی اربعین است که می‌تواند بهترین فرصت برای این تشکل‌های دانشجویی باشند.

وی با اشاره به زندگی ائمه اطهار، افزود: ائمه اطهار در طول عمرشان همواره مبارزه کردند، که امام رضا (ع) نیز یکی از سیاسی‌ترین آن‌ها است و پذیرفتن ولیعهدی در تاریخ توسط ایشان کار بسیار شایسته‌ای بود، امام رضا (ع) همچنین، حامل پیامی بسیار مهم بودند که آن امر به رهبری بود.

وی ادامه داد: محوریت جامعه‌ی انسانی به وجود رهبر است، اگر جامعه‌ای انسجام نداشته باشد، دشمن می‌تواند به آن جامعه به آسانی نفوذ کند، رهبر باعث اتحاد ملی می‌شود و ملت را در کنار امت قرار می‌دهد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، بیان کرد: اگر این رهبری توسط امامان معصوم و پس از آن توسط جانشینان وی باشد، قطع بر یقین رهبری الهی خواهد بود.

وی متذکر شد: کشور ما همواره مورد هجوم دشمنان قرار دارد، اما ملت ایران اسلامی با کمک رهبری در مقابل این تهدیدات ایستادگی ‌می‌کنند و دشمنان کشورمان به لطف حضور رهبر معظم انقلاب نمی‌توانند نگاه چپی به ایران اسلامی داشته باشند.

وی گفت: انسجام محور مقاومت در یک کشور با وجود رهبری تکمیل می‌شود و اکنون شاهد این هستیم که اتحاد خاصی در بین کشورهای اسلامی به وجود آمده است.

وی خاطرنشان کرد: هدف رژیم صهیونیستی این بود که صرف شش ماه کشور یمن را تصرف کند و اکنون چند سال است که این اتفاق نیفتاده و این موضوع وابسته به حضوری رهبری مقتدر در ایران اسلامی ما است.

انتهای پیام

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.