به گزارش آیرال خبر، تیم های ماشین سازی تبریز و پدیده مشهد در سری رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه امام رضا ( ع) مشهد به مصاف یکدیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

گل های این دیدار توسط امین قاسمی نژاد (دقیقه ۳) و حسین مهربان(دقیقه ۳۹) برای تیم پدیده مشهد و پیمان بابایی (دقیقه ۳۳) و محمدحسین کنعانی زادگان (دقیقه ۵۲) به ثمر رسید.

داور: موعود بنیادی فر – کمک ها: حسن یوسفی و رضا قیم

ترکیب دو تیم:

پدیده مشهد

یوسف بهزادی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، اکبر صادقی، مرتضی منصوری، رضا ناصحی، مسعود ریگی، سعید صادقی( از دقیقه ۶۸ – یونس شاکری)، محمد قاسمی‌نژاد، امین قاسمی‌نژاد و حسین مهربان( از دقیقه ۷۷ – محمدرضا خلعتبری)

سرمربی: یحیی گل محمدی

ماشین سازی تبریز

فرناندو دخسوس، محمد اهل‌شاخه، سید احمد موسوی، عزیز معبودی، احمدرضا زنده‌روح، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید مهری، سید محمد خرم الحسینی( از دقیقه ۵۹ – سیداحمد مهدی زاده)، فرید بهزادی‌کریمی، پیمان بابایی و رضا خالقی‌فر( از دقیقه ۸۶ – عرفان افراز)

سرمربی: محمدرضا مهاجری

دقایق حساس:

دقیقه ۳: (گل اول تیم پدیده مشهد) امین قاسمی نژاد دروازه تیم میهمان را با شوت پرقدرت از پشت محوطه جریمه باز کرد تا اول گل این دیدار شکل بگیرد.

دقیقه ۵: سعید صادقی با حمله هم تیمی های خود در داخل محوطه جریمه تیم میهمان صاحب موقعیت حساس شد که شوت این بازیکن با فاصله زیاد از بالای دروازه فرناندو دخسوس به بیرون رفت.

​​​​​​​

دقیقه ۱۱: امین قاسمی نژاد با استفاده از حرکت تاکتیکی تیمش در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد که بلافاصله به مقابل دروازه ارسال کرد ولی بازیکن تیم پدیده مشهد نتوانست از این موقعیت استفاده کند تا توپ از محوطه جریمه دور شود.

دقیقه ۲۴: محمد قاسمی نژاد در پشت محوطه جریمه تیم ماشین سازی تبریز صاحب توپ شد که شوت پرقدرت این بازیکن از کنار دروازه فرناندو دخسوس راهی بیرون شد.

دقیقه ۲۹: مسعود ریگی در پی حمله هم تیمی های خود صاحب موقعیت حساس در داخل محوطه جریمه تیم ماشین سازی تبریز شد که شوت پرقدرت این بازیکن از بین مدافعان تیم میهمان رد شده و فرناندو دخسوس با جای گیری مناسب توانست توپ را برگشت بزند.

دقیقه ۳۳: (گل اول تیم ماشین سازی) سیداحمد موسوی توپ را از طریق کرنر به سمت دروازه پدیده ارسال کرد که پیمان بابایی با جای گیری مناسب در تیر اول دروازه توانست با ضربه سر گل تساوی تیمش را وارد دروازه کند.

دقیقه ۳۰: (گل دوم تیم پدیده مشهد) بازیکن تیم پدیده مشهد از سمت چپ زمین مسابقه توپ را به داخل محوطه جریمه ارسال کرد که حسین مهربان در حالی که دو بازیکن ماشین سازی را در کنار خود می دید، به خوبی با ضربه سر توپ را به سمت دروازه تیم میهمان ارسال کرد که در غفلت فرناندو دخسوس توپ به زیبایی وارد دروازه شد.

دقیقه ۵۳: ( گل دوم تیم ماشین سازی تبریز) بازیکن تیم ماشین سازی از طریق کرنر توپ را به داخل محوطه جریمه ارسال کرد که یوسف بهزادی توانست توپ را از منطقه شش قدم دور کند. در ادامه توپ به فرید بهزادی کریمی رسیده و با پاس بلند محمدحسین کنعانی زادگان را در شلوغی مقابل دروازه صاحب موقعیت حساس کرد که توپ با ضربه سر دیدنی این بازیکن با تیرک افقی برخورد کرده و وارد دروازه  تیم میزبان شد.

دقیقه ۶۷: کارت زرد داور به علی نعمتی از تیم پدیده مشهد

دقیقه ۸۲: رضا ناصحی از سمت چپ زمین مسابقه توپ را با ارسال بلند به داخل محوطه جریمه تیم ماشین سازی تبریز ارسال کرد که بازیکن تیم پدیده مشهد با ضربه سر قصد گلزنی داشت که فرناندو دخسوس توانست توپ را با واکنش خوبی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۸۷: اکبر صادقی در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت این بازیکن با فاصله از بالای دروازه فرناندو دخسوس به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰: کارت زرد داور به محمد اهل شاخه از تیم ماشین سازی تبریز

دقیقه ۱+۹۰:  بازیکن تیم میزبان از طریق کرنر توپ را به داخل محوطه جریمه تیم ماشین سازی تبریز ارسال کرد که یونس شاکری با ضربه سر توپ را به گوشه دروازه ارسال کرد که فرناندو دخسوس به زیبایی توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۹۵: کارت زرد داور به فرناندو دخسوس از تیم ماشین سازی تبریز

پس از پایان بازی: کارت زرد داور به محمدرضا ناصحی از تیم پدیده مشهد

اتفاق ویژه:

حدود ۳۰ هزار نفر از هواداران دو تیم با حضور در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

گفتنی است، تیم های پدیده مشهد و ماشین سازی تبریز با این تساوی در جدول رده بندی به ترتیب ۳۰ و ۱۴ امتیازی شده و شاگردان یحیی گل محمدی به صدر جدول صعود کردند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.