آیرال خبر ،معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی غدیر با رویکرد مردمی خبر داد.

 

به گزارش آیرال خبر ، حجت الاسلام احمد حمیدی گفت: شناختن واقعه غدیر با انجام برنامه های فرهنگی مانند کتابخوانی انجام می شود.

 

وی افزود: توجه به مقولات دینی و اسلامی با رویکرد فرهنگی اقدامی ضروری است که در صورت برنامه ریزی درست می تواند ثمرات بسیاری برای جامعه داشته باشد.

 

وی همچنین برگزاری مسابقه کتابخوانی خطبه ارجمند غدیر توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز را گامی مثبت و اثرگذار در جهت معرفی هرچه بیشتر این خطبه ارزشمند دانست.

 

به گفته حمیدی، مردم تبریز همواره از اقدامات معنوی و مذهبی استقبال شایان توجهی انجام می دهند و بی شک برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت خطبه غدیر هم با همراهی شهروندان متدین تبریزی به برنامه ای موفق تبدیل خواهد شد.

 

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی غدیر با رویکرد جلب مشارکت عموم شهروندان با اعلام فراخوان و توزیع کتابچه خطبه در میان مردم انجام خواهد گرفت و علاقمندان یک‌ماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام و اعلام حضور در این حرکت فرهنگی اقدام کنند.

 

حمیدی، برگزاری آیین اختتام و مسابقه این اقدام را با توجه به پیش بینی های صورت گرفته در محل مصلی اعظم تبریز نشانگر توجه، علاقمندی و ارادت شهروندان به خطبه ارزشمند غدیر و اصل امامت دانست و ابراز امیدواری کرد که شاهد حضور پرشور خواهران و برادران متدین شهرمان در این برنامه باشیم.

 

فرهنگی وهنری1394/07/08

کدخبر110124

خبرنگار: 111

انتهاي پیام

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.