آیرال خبر، سردار غلام عسگر کریمیان ،خطاب به اصحاب رسانه استان اظهار کرد: تقویت بسترهای مقاومت در درون و برون کشور توسط اصحاب رسانه، می تواند بسیاری از تهاجمات روانی دشمن را بیش از پیش خنثی کند.

 

به گزارش آیرال خبر، سردار غلام عسگر کریمیان در نشست خبری به مناسبت هفته مقدس در جمع اصحاب رسانه استان در تبریز که با حضور تمامی فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان برگزار شد، اظهار کرد: در سال‌جاری با کش و قوس های فراوانی در مواجهه با دشمن روبرو هستیم که باید به لحاظ عملیات روانی، در جبهه درونی خودمان را بیش از پیش تقویت کنیم.

 

 

کریمیان با اشاره به آغاز رسمی انقلاب اسلامی مردم ایران از خرداد ماه سال 1342، ادامه داد: آمریکا و استکبار، از همان آغاز جرقه های انقلاب اسلامی در کشور همیشه در تلاش بوده است که مانع پیشرفت انقلاب اسلامی ایران شود.

 

وی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ماهیت استکبار ستیزی انقلاب اسلامی باعث شد که تهاجمات امنیتی دشمن شدت گیرد؛ بطوری‌که در همین ایام، تعداد زیادی از انقلابیون توسط گروهک های ضد انقلاب همچون فرقان به شهادت رسیدند، در حالی که به گفته امام خمینی(ره)، با به شهادت رسیدن این افراد، ملت ما بیدارتر شدند.

 

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به تحریم‌های اقتصادی غرب علیه جمهوری اسلامی، ادامه داد: محاصره های اقتصادی که در ذیل جنگ نرم، قابل تعریف هستند مشکلات بسیاری را برای مردم ایران تحمیل کرد ولی همین مردم توانستند از شعب ابی طالب زمان که تحریم های اقتصادی غرب بودند، به خوبی عبور کنند.

 

کریمیان تصریح کرد: بر اساس اطلاعات عملیاتی، قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی با تقویت تمامی شاخص ها همچون زیر ساخت های اقتصادی و افزایش سطح رضایتمندی مردم از خدمات مسئولان  توانست که اقتدار نظامی و تسلیحاتی ایران را تقویت کرده و دشمن نتواند در زمینه نظامی به راحتی در کشور ما جولان دهد.

 

به گفته وی، دشمن مجبور شد که در میز مذاکره با جمهوری اسلامی ایران حاضر شود؛ چرا که مطمئن بود هر اقدام جنگی و سیاست احمقانه نسبت به کشور با مقاومت نیروهای مسلح همیشه در صحنه ایران مواجه خواهد شد.

 

فرمانده سپاه عاشورا همچنین به تبیین برنامه های هفته دفاع مقدس در استان پرداخت که از مهم ترین آن ها می توان به دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، آیت الله مجتهد شبستری، رژه نیروهای مسلح در استان پیاده روی همگانی، افتتاح نمایشگاه فرهنگی و مذهبی دفاع مقدس در نمایشگاه بین المللی تبریز، برگزاری شورای اداری، استمرار طرح مهر ولایت و دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران و .. اشاره کرد.

سیاسی 1394/06/28

کدخبر:11091

کدخبرنگار:121

انتهای پیام

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.