آیرال خبر

آیرال خبر ،مهسا پوررحمتی، شمشیرباز آذربایجان‌شرقی به مدال طلای اسلحه اپه بانوان دست یافت.

 

به گزارش آیرال خبر ، روز نخست تورنمنت بین المللی شمشیربازی با کسب سه مدال طلا و برنز در اسلحه اپه بانوان و یک مدال برنز در اسلحه فلوره مردان برای تیم دانشگاه آزاد همراه بود و مهسا پوررحمتی به مدال طلا دست یافت.

 

روز نخست تورنمنت بین المللی شمشیربازی تایلند به دیدارهای انفرادی اسلحه اپه بانوان و اسلحه فلوره مردان اختصاص داشت و مهسا پورحمتی در دیدار نهایی مقابل حریف اندونزیایی خود با نتیجه 15 بر 13 به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

 

در این بخش پس از پوررحمتی و نماینده اندونزی، دو بازیکن دیگر تیم دانشگاه آزاد به نام های سکینه نوری و اعظم بختی به طور مشترک روی سکوی سوم ایستاده وصاحب مدال برنز شدند.

 

در این روز از مسابقات و در اسلحه اپه بانوان که با حضور 46 شمشمیرباز از کشورهای هنگ کنگ، اندونزی، هند، لائوس، تایلند، مالزی و دانشگاه آزاد به عنوان نماینده ایران برگزار شد.

 

دیدارهای اسلحه فلوره مردان نیز با حضور 50 نماینده از کشورهای هنگ کنگ، هند، کره جنوبی، کویت، لائوس، مالزی، اندونزی،تایلند، استرالیا و دانشگاه آزاد به عنوان نماینده ایران برگزار شد. در این بخش از مسابقات علیرضا ادهمی با قرار گرفتن روی سکوی سوم مسابقات صاحب مدال برنز شد.

ورزشی : 1394/07/05

کدخبر :11098

خبرنگار: 1121

انتهاي پیام

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.