آیرال خبر،به منظور آشناسازی آژانس ها و دفاتر خدمات مسافرتی ترکیه با جاذبه ها وظرفیت های گردشگری استانهای آذربایجان شرقی و اردبیل، تور اینفومنطقه شمال غرب کشور با مشارکت بخش خصوصی برگزار می شود.
به گزارش آیرال خبر،ا حمد حمزه زاده با اعلام این خبر افزود: تور اینفو( آشناسازی) منطقه شمال غرب کشور برای مدیران آژانس های گردشگری خروجی کار ترکیه با هدف معرفی ظرفیت ها و جاذبه های فرهنگی،تاریخی و طبیعی دو استان آذربایجان شرقی و اردبیل برگزار می شود.
وی گفت: این توآر توسط شرکت های خدمات مسافرتی شایستگان و شانلی سفر و با حمایت و مشارکت ادارات کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری دو استان آذربایجان شرقی و اردبیل در جهت توسعه گردشگری منطقه وافزایش ورود گردشگران با حضور 20 نفر از مدیران آژانس های مطرح ترکیه از شهر های استانبول،آنکارا،قونیه و وان از 21-23 آبان ماه برگزار می شود.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی درتشریح برنامه های پیش بینی شده برای این تور اظهار کرد: بازدید از چندین سایت گردشگری آذربایجان شرقی و اردبیل مانند موزه های تبریز، بازار تاریخی تبریز،روستای کندوان و مقبره شیخ صفی الدین اردبیلی و شهرتوریستی سرعین از جمله این برنامه ها خواهد بود.
احمد حمزه زاده با تاکید بر گسترش همکاری و فعالیت های موجود بین آژانس های گردشگری ایران و ترکیه گفت: تور های غرب و به خصوص شمال غرب ایران به واسطه نبود تبلیغات مناسب و کافی در خارج از مرزهای ایران چندان شناخته شده نیست .
وی افزود: معرفی بخشی از پتانسیل های موجود گردشگری در منطقه شمال غرب ایران می تواند زمینه ساز استقبال عمومی گردشگران خارجی برای سفربه آذربایجان شرقی و اردبیل باشد.

فرهنگی 94/8/20

کدخبر110274

خبرنگار125

انتهای پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.