آیرال خبر ،دو آژانس مسافرتی و گردشگری از آذربایجان شرقی با هدف معرفی توانمندی ها و ظرفیت های گردشگری این استان  در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی گردشگری ورشو لهستان شرکت کردند.

به گزارش آیرال خبر ، فرزین حق پرست  با  بیان این خبر افزود: در این نمایشگاه  نمایندگان موسسات خدمات مسافرتی  سه استان تهران، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی  به نمایندگی از کشورمان برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های ایران  در حوزه گردشگری حضور داشته اند.

وی اهمیت حضور فعالین گردشگری در چنین نمایشگاه های بین المللی را یاد آور شد و آن زمینه ساز گسترش ارتباطات برای افزایش ورود گردشگران خارجی دانست.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی  تصریح کرد: 245 موسسه گردشگری از 45 کشور دنیا در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی گردشگری ورشو حضور داشتند.

وی با ابراز خرسندی از استقبال عمومی خصوصا از سوی آژانس های  گردشگری  لهستان از غرفه آذربایجان  شرقی اظهار امیدواری کرد تا در صورت تداوم و بستر سازی های لازم در حوزه زیر ساخت های گردشگری ایران و البته آذربایجان شرقی به عنوان یکی از مقاصد جدید و جدی گردشگران خارجی و بویژه مردم لهستان تبدیل شود.

فرزین حق پرست از رایزنی ها و تلاش های صورت گرفته از سوی سفارت ایران در ورشو برای ایجاد خط مستقیم پرواز ایران و لهستان خبر داد و افزود: امید است تا با تحقق این وعده شاهد توسعه همکاری های فرهنگی، گردشگری  بین ایران و لهستان باشیم.

فرهنگی 94/9/23

کدخبر110368

خبرنگار 125

انتهای پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.